Var precis inne på Tre butiken på Kungsgatan 37 i Sthlm, och skulle kika på luren och ev köpa den, då jag gillade den skarpt. Då sa de att den var operatörslåst även på Kontantkort, vilket den INTE var när jag kollade på Tre:s websida under förmiddagen. Synd, för nu tappade de mig som kund.
ja fast personal hos tre har haft fel förr. eller dom har nog aldrig haft rätt. be dom prova om den verkligen är låst med ditt kort!
Har fått min nu En bra och en dålig nyhet, den bra är att det är vanilla style (inget fult gränssnitt) De följer inte med något minneskort (iof stod det att det inte skulle följa med något på tres hemsida)
Du får gärna skriva lite om dina upplevelser när du kommer igång lite med den. Är nämligen sjukt sugen på den. har en satio genom tre nu å den suger
Den fungerar ruskigt bra, fast nu bytte jag upp mig från en gammal z1010 Har själv tre så får kolla med någon annans sim-kort, återkommer med det. Det är kontantkorts varianten jag har så den borde ju vara upplåst.
Väntar förväntansfullt på min Huawei u8220 som jag beställde i morse från tre och hoppas jag hinner få den innan helgen. Kan inte någon som redan har en lägga upp lite egna bilder på mobilen och kanske några "print screens" från gränssnittet? Är gränssnittet precis som googles standard eller har det blivit tweakat något? exempelvis som t-mobile pulse blev?
Det enda tweakade är att de har touchpal som tangentbord, det kan man byta om man vill. Annars är det google standard. Den saknar hemknapp men den röda (avsluta samtals)knappen fungerar som hemknapp.
Fick min u8220 idag en fråga om någon som vet har kollat runt lite om den innan och då har den haft 6 skärmar (3x2) men inte den som tre har eller var det kanske bara t mobile somhade det ?
Har försökt att både byta ROM och roota den idag, bägge delarna slutade med att allt var som det skulle förutom att touchen slutade att reagera. Ska prova 1-click root senare.