ta bort program

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av renkan, 23 apr 2010.

1. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hur tar man bort program? om man t ex laddat ner TaskPanel och sen vill ta bort det...

2. Falkz

Falkz Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

antingen via Market och sen hämtningar eller så installerar du något program för att ta bort program tex: Quick uninstaller

3. fetakniven

fetakniven Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Renkan jag börjar misstänka att du är för efterbliven för att kunna hantera en Desire. Mitt tips till dig är att antingen 1) sälja din mobiltelefon eller 2) börja använda forumet som en duktig forumit, det vill säga använda sökfunktionen, alternativt 3) faktiskt försöka ta reda på något själv genom att använda mobilen.

4. Elfson

Elfson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+
    Telefon 2:
    Huawei P10
    Platta:
    Samsung Tab S4
    haha, bäst ikväll :P

5. charliebigpot

charliebigpot Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Plus en på den! :teeth:

6. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Onödigt att komma med en sådan kommentar som att jag skulle vara för efterbliven för en desire, hur gammal är du, 12? Jag har aldrig haft en smartphone och det är väldigt mycket nytt med internet och så på mobilen, därför undrar jag en del. Men förlåt för att jag startat en del trådar och att jag gjorde intrång på ditt surfande på detta forum. Mitt tips till dig är att sluta vara så dryg, då kommer du lite längre här i livet.

7. fetakniven

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Måste du starta en handfull trådar per dag för att ta reda på sådant som andra redan har fått svar på i andra trådar? Om du inte klarar av att hantera sökfunktionen så är du med stor sannolikhet efterbliven. Sedan är trial and error ett tips, ANVÄND telefonen och det tar säkerligen inte lång tid innan du får svar på dina simpla spörsmål. Avslutningsvis har jag ännu ett tips, det finns en manual, något som är ypperligt för nybörjare.

8. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Så jävla onödigt att påstå att jag är efterbliven, omoget om inte annat. Och för övrigt så har jag kollat igenom på sökfunktionen och bläddrat i forumet för att få svar på vissa saker, men inte hittat. Jag har startat max sju trådar sedan jag fick min desire, dvs sedan i måndags, och om hur du kan få det att bli en handfull trådar per dag (den egentliga summan blir 1,4 trådar per dag) så vet jag inte vart ribban för din intelligensnivå ligger, troligtvis samma som en femårings.

9. fetakniven

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sedan den 19:e har du startat 22 trådar, de flesta med något efterblivna spörsmål.

10. Elfson

Elfson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+
    Telefon 2:
    Huawei P10
    Platta:
    Samsung Tab S4
    Nu är det dags för en gruppkram här tycker jag och så är vi snälla och rara och firar helg och har kul istället :)

11. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ursäkta mig, nu måste jag gå ner till din nivå, orka bry sig din lilla jävla tönt! Finns det inte vettigare saker att göra än att sitta vid datorn hela jävla tiden och störa sig på folk som inte följer forumets "oskrivna lagar"? du verkar ju vara en sån, du har ju tydligen haft koll på mina trådar och hakar upp dig på dem...Föresten, vet du vart deltodius är? vet du vilket hockeylag som vann sm-guld år 2000? om du inte kan svaren så måste du ju vara efterbliven...Jag kanske inte är lika mycket hightech-nörd som du är, vi har alla olika intressen och vet olika mycket om olika saker...och snälla, var inte så sorglig nu att du googlar svaret på frågorna om du inte kan dem för att verka så jäkla duktig....

12. fetakniven

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du missar poängen helt trots att du själv lyckas presentera den: OM jag skulle vilja ha svar på dina frågor så behöver jag bara söka.

13. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Grejen jag försöker förklara för dig är att alla inte är lika hightech som du är och kanske behöver få reda på en del saker. Som jag skrev så har jag sökt men inte hittat svar på alla mina frågor, någon måste väl ställa en fråga först också? Har alla mina frågor redan blivit ställda innan så att jag kan få svar på dem, då har jag haft fel, i annat fall, gräv ner dig.

14. Farfar

Farfar Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

15. fetakniven

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Eh, du behöver inte vara speciellt teknikkunnig för att lära dig hantera telefonen. Det räcker att läsa manualen och testa själv för att de flesta bitar skall falla på plats. Men det är klart, det är antagligen lättare att posta 22 trådar på ett forum och låta någon annan göra jobbet. Vill du att någon skall mata dig, också?

16. edsbyn

edsbyn Guest

17. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

18. renkan

renkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jga vlii tine bil mtad, är det så man skriver om man är efterbliven? Jag vill inte bli matad och jag orkar inte diskutera mer med dig, ge dig på någon annan istället. Det hade räckt med att säga att jag skulle leta lite själv istället för att fråga, men du måste tydligen ta varje tillfälle i akt och hoppa på någon så att du får ut dina agressioner, väldigt moget. Puss på dig!

19. TheNano

TheNano Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag känner att det är sjukt och hoppa på folk direkt på ett sådant sätt, vi alla har olika backgrunder och har man varit här ( på Swedroid) bara för några dagar bör folk vara lite snällare...
    Som Vuxna människor gör kan ni göra såhär:
    Om någon fråga saker man bör läsa i manualen föst :::SVARA INTE! på frågan.
    Vill ni vara extra hjälpsam, länka till FAQ och WIKI det behöver inte vara så svårt ...
    Jag jobbar för en uppfinnare ibland som är riktigt duktigt på det han gör men! han kan inte filtrera bort alla svar han får på Google , det är helt enkelt inte så de som låt säga 50+ har haft det när de gick i skolan , då hade man några källor för att söka information och inte 100000000000 .

@renkan välkommen i Android världen hoppas detta inte blir något som gör att du ger upp Android, jag vill helst se dig som en Linux användare som slänger t.o.m. Windows helt och kör Ubuntu inom snar framtid... Det finns alltid Wiki som är mycket enklare att hitta saker i det räcker att ha med ordet wiki i sina google sökningar.

På forum kan du alltid berätta lite om din bakgrund (inom ämnet) genom att starta en tråd som heter typ : "Jag är bla bal och ny , behöver hjälp med lite frågor om ni har lust" så kommer alltid någon mogen och snäll människa att guida dig igenom både forumregler och en mjuk start.
    Skicka PM till mig om du behöver något tills du kommer igång

hoppas att detta klargöra lite för alla att man bör ha respekt för andra

20. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Människan är bekväm och lat av sig. Inget illa om någon i den här tråden men just det här med att inte söka utan direkt posta är något jag stör mig på något oerhört. Sökfunktionen finns till av en orsak dvs att inte skapa ytterliga en tråd om vilken som är bästa msnklienten lr bästa romen lr bästa bla bla bla yada yada +1 skräptråd.

Här tycker jag Moderatorerna borde göra ett bättre jobb men i dagsläget gör de ett ruggigt dåligt jobb. Forumet blir nerlusat med skräpposter och bra poster blir nerknuffade.
    Förstår inte varför Swedroid ens har moderatorer när de knappt modererar.
    Android har verkligen exploderar på sistone och forumet har blivit överfullt med människor som knappt vet vad android är.

Swedroid var riktigt härligt när android bara var en nördgrej. Men nu när var och gemene man kommer i kontakt med det via alla nya härliga mobiler så sjunker också nördnivån på forumet till en i vissa fall skräpnivå.

Mer "vettig" moderering tack