Jag kan nu svara på mina egna frågor:
1) Bara att följa guiden till punkt och pricka när man går från Modaco till Overcome.
2) Att använda "mönster" för skärmlås när man har mailen kopplad till Exchange fungerar utmärkt även här (i stock 2.2 rom'en var jag tvungen att ha en sifferkombination).
Några tidiga reflektioner efter ungefär en halvtimmes pillande med tab'en:
Den är betydligt rappare det lilla jag testat den, men t.ex. skärm-roteringen är grymt mycket snabbare både i webläsaren och i launcher-pro.
Jag gjorde backup av alla mina program+data med MyBackup Pro och när jag nu då har läst tillbaka allting så dyker inte de appar jag har upp i "Mina hämtningar" i Market, så det blir ett jävla meck att uppdatera dem i framtiden.
Ska se hur jag löser det, kanske fungerar att installera dem från market allihopa och sedan läsa tillbaka backup'erna så jag får in all app-data igen (annars nollas ju mina Angry Birds hi-score och det är helt oacceptabelt när man har tre stjärnor på alla banor
)
EDIT: Installerade alla appar igen från Market och all app-data behölls (behövde alltså inte göra någon ny restore av min backup efter installation från market).
Last edited: May 18, 2011