Nån som vet om man kan ladda hem JP9/JPZ/JP1 någonstans? Jag har letat på samfirmware och xda utan att hitta den. Jag tänkte flasha in den på tabben för att jag skall sälja den. Eller kan man spoofa kies på något bra sätt för att få in den den vägen? Tack, /qsec
https://swedroid.se/forum/36776-nedladdning-av-senaste-tab-stock-firmware.html Den kan nog hjälpa dig Jag flashade in JJ7 från samfirmare och sen spoofa och uppdaterade genom kies
Fick in JP9 utan problem med spooffw. Nån som vet en bra root-metod för JP9? CF-Root verkar inte stödja JP9. Tack, /qsec
jag använde CF-Root-TAB7_XX_OXA_JQ1-v3.3-CWM3RFS med odin efter flashen med jp9 så var den rootad igen.
Jag installerade 2.3.3 med Kies. Tyvärr hittar jag nästan inga program alls på Android Market. De program som finns under "Mina Appar" gick bra att installera och använda. Någon som varit med om samma problem? Det är minst sagt frustrerande.
Jag är lite inne på att köpa en Galaxy Tab, och undrar vad ni tycker om den efter uppdateringen? Försvann det där omtalade lagget som fanns i browsern innan? Hoppas någon kan hjälpa mig med lite svar