POV's 3D Launcher är faktiskt ganska bra, och visar vad Tegra 2 är kapabel till. Dock är min åsikt att LauncherPro är det bästa valet, då den är riktigt snabb och erbjuder mängder av olika tweaks.
Angående Gingerbread - Det ryktas om att POV kommer erbjuda en 2.3 uppdatering, jag har inte hunnit diskutera det med dom än. Dock ser jag inte det stora behovet för Gingerbread, då 2.3 i princip var inriktad på att förenkla programmering av apps för utvecklare samt att ge tillgång till nya tekniker som NFC, vilket POV Mobii Tegra 2 inte har.
Alla är så insnöade i att ha den senaste versionen av Android, trots att man inte vet om det är någon stor fördel eller inte
Till er som har beställt: Ringde POV idag och pratade med deras sale manager, jag kommer göra betalningen för plattorna imorgon kl 8.00 via en express överföring, så plattorna hinner skickas imorgon.
Detta innebär att TNT möjligtvis kan leverera plattorna till på Torsdag om vi har tur, så att jag kan skicka dom så fort som möjligt. Kostade en slant extra för mig men jag bjuder på den, med den goda service andan som jag har
Uppdaterar er så fort något nytt händer!
Click to expand...