Tänkte starta en svensk webbshop för android tablets... [Shopen öppnad!]

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av behnaam, 27 nov 2010.

1. Mushi-shi

Mushi-shi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Det var en bra og tæt kamp men desværre ikke i vores fordel... Frankrig er også gode.. :)

2. behnaam

behnaam Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Har kommit i kontakt med en tillverkare, som har en riktigt intressant 7 tummare. Med en Samsung SoC lösning (tror det är densamma som sitter i Galaxy Tab). Kapacitiv skärm och Android 2.2. Ska ta upp kontakten med dom igen när deras nyårsfirande är över!

Intressant pris också, kan bli ett riktigt trevligt slutpris.

3. MrJiM

MrJiM Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    812
    Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy S22 Ultra
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S8 Ultra
    Tja.

e det denna?
    http://www.mart-shopping.com/apad-m...mhz-cpu-android-2.2-apad-m7009-tablet-pc.html

kan du isf kolla om det går och få en sån fast 3g version? och hur mycket det skulle kosta isf..

Mvh
    Jim

4. behnaam

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

5. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ohhh nu er min tablet ankommet til postens sorte hul Ånge... Så er den jo nok her Tirsdag eller Onsdag.. :)

6. nickwarn

nickwarn Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Då har du den idag, det är jag helt säker på. Om den inte felsorteras eller något sådant. Jag har jobbat som postombud. Och min var i Jönköping inatt det betyder att jag har den idag.

7. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Kender desværre Ånge alt for godt... den dag pakken ankommer der er ikke samme dag den kommer der fra når man bor i Sveg... Har prøvet godt nok for nogen år siden pakker der har lagt i Ånge i 3-5 dage... Det er dog blevet bedre nu... :P

8. behnaam

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Skulle bli tacksam om ni kunde testa MicroSD ingången så fort ni fått plattan, så att jag kan bekräfta om det är generellt problem eller om athelia fick ett måndagsexemplar.

Tänk på att:
    MicroSDns text ska peka mot dig när du sätter in kortet (sett från tabletens framsida). Du ska höra ett klick innan den satts in helt, annars hoppar den ur.

Tack på fõrhand,
    Behnam

9. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Skal nok give det en test som noget af det føreste... :)

10. nickwarn

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Jag har varit och hämtat min nu. Mitt sd kort passa men jag fick inte dit det med fingret, fick ta en penna. Nu blir det att ge sig på usb drivrutiner och flashning. Tror att jag kommer posta på droidpads forumet hädan efter. Blir lättare att hålla ordning på alla topics då.

11. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

hoppas det kommer custom roms till den, för den verkar onekligen rätt vass för dom ynka 1500 jag betalade. kommer du ta ta in cases till den är sugen på nåt lowprofile

12. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hvordan er førstehånds indtrykket... Bedre end den nye printer vi lige har fået her som vi skal supporte håber jeg... for den stråler ikke glæde... :P

13. nickwarn

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

har precis lagt in avents rom och modaco lite struligt men det gick bra. Får verkligen hoppas att dom får fram en stabil clockwork recovery så att man slipper detta när man ska flasha. Kan inte fatta vilket jävla komplicerat sätt att uppdatera. Kan ju jämföra med folion som jag också har. Den flashar unsigned zip filer direkt från recovery. Det känns mycket tryggare, fan här kan man ju bli hängandes med black screen och en data som strejkar. Men man löser säkert det med. Annars känns plattan bra, mindre speglingar en folion, jag tycker det är jobbigt utan knappar, men det finns ju tack och lov button savior. Tänkte passa på och höra om någon vet nåt om den här BIG IDEAS rom, det lilla man har läst är att den verkar jävligt bra.

14. kallekn

kallekn Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Button Savior verkar riktigt bra. Min platta har nu kommit fram till postombudet, ska dit direkt efter jobbet...

15. Droid113

Droid113 Guest

16. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nu bliver jeg endnu en gang mere ked af min skal gennem Ånge... Den ligger kvar der endnu... Så i morgen i min Launch tror jeg at jeg skal på ICA og hente min tablet... Så har jeg noget og lege med på jobbet.. :P

Har brugt dagen i dag på og installere Darky's 9.1 rom på min, og 2 af mine coworkers galaxy s.. :)

17. nickwarn

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Behnaam fick du root när du flashade 1.08 och Modaco r6? Jag har superuser iconen men inga root priveligier har kollat runt lite verkar som att många har det problemet. Försökte med Visionary och z4root men ingen tur. Har flashat Higgsys rom nu får se hur den är. Han har en jävligt fin installer för clockwork också.

18. kallekn

kallekn Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Det finns fördelar med att bo i Skåne :)

31 jan kl 12:50 ICA Supermarket Jätten, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
    31 jan kl 04:13 Malmö, Sorterad
    29 jan kl 07:25 Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
    28 jan kl 19:36 Stockholm, Sorterad
    27 jan kl 16:31 Jourhörnet, Posten har tagit emot försändelsen
    27 jan kl 16:31 Jourhörnet, Inlämnat efter sista inlämningstid. Försändelsen kan bli försenad

19. Mushi-shi

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tja der er også ved og bo her... I det minste ved jeg det bliver alt for koldt om vinteren her... lol.. Ej der er ikke så mange timer endnu til jeg kan hente min og man glæder sig jo bare mere når man læser at i andre har fået jeres.. :)

20. Aletheia

Aletheia Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Tack för tipset!
    Tror jag försökte trycka kortet på plats i ca en halvtimme med fingret och nageln men utan att lyckas. Fick det på plats med pentricket på första försöket :o

Kan rekommendera den här XDA tråden som innehåller lite godsaker från Adam tabben.