1. Typsnittsåtergivning (se ovan) - kan man göra något åt detta?
-- Nok ikke uden og skulle ændre noget i kernelen... Er dog ikke helt sikker der kan jo være der gemmer sig noget i app store.
2. Bra webbläsare? Vilken rekommenderas? Installerade Dolphin, men den verkar komma med annonser, vilket ju känns jobbigt. Den inbyggda läsaren verkar lite konstig i vissa lägen.
-- Du kan teste browseren her fra:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=928832
3. Bra epostklient? IMAP?
-- Jeg har planer om og teste mail clienten fra Galaxy tab da den ser ganske god ud:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810454
4. Bra RSS-läsare, snygg och synkar med Google Reader i båda riktningar?
-- Har du prøvet den reader som google har lavet... Bare søg på Google Reader i marked
5. Bra Twitterklient?
-- Jeg bruger twitters egen igen søg på twitter i marked.
6. Bra radioapp, podcastapp?
-- Der må jeg være svar skyldig. Har ikke fået kikket så meget på radio eller podcast clienter da min galaxy s kommer med indbygget fm radio og jeg bruger itunes hjemme til og hente mine podcasts med.
7. Och varför kan jag inte få i gång FBreader? Får bara en hjälpskärm som ser ut som en webbsida, ser ut som om man borde klicka sig förbi den på något sätt, men hittar inget sätt att komma vidare. FBreader har fått bra betyg och kan kopplas ihop med webbokhandeln Litres.Ru som jag använder fligtigt, därför vill jag gärna använda just den appen. Men får inte i gång den, som sagt.
-- Har ikke testet FBReader men kan lige prøve og installere den på telefonen.
8. Och till sist: hur tar man bort appar man inte vill ha?? Och hur flyttar man appar till sd-kortet så de inte tar upp hela internminnet? Och ska man stänga av appar på något sätt när man inte använder dem, det verkar ju som om de bara fortsätter att köras när man går ur dem med hemknappen, eller har jag fel?
-- I 2.2 kan du under Manage Applications i settings clikke på en app også vælge den skal flyttes til SD kortet. Der findes også programmer der kan scanne dine apps og vise hvilket der kan flyttes. Søg efter App2SD på marked.
Click to expand...