Jag verkar inte se några köp-apps i market. Hittar inte heller någonstans att skapa ett konto på. Det kanske inte har kommit än?
Aww, vad underbart... Efter alla dessa spekulationer är den ÄNTLIGEN här! Hoppas på många rapporter imorgon dag!
Tycker det var en superuppdatering! Allt flyter smidigare och snabbare. Nu till en enkel fråga. Varför står det Sverige i väderwidget och inte tex. Stockholm som tidigare?
Det var på tiden! Jag har inte haft så mycket problem med att fixa med 2.1 än så länge! Förutom att min skärm reagerar taskig i nederkant allt sedan för-uppdateringen! Någon mer som har det problemet? Jag har då aldrig haft det innan, och det snackas om att den måste in på lagning, hoppas verkligen inte det då jag MÅSTE ha heron kommande vecka!
Varför finns inte röstinput någonstans? Jag kan bara välja de nordiska länderna som Locale, antar att det har med det att göra, men jag vill ju fortfarande kunna prata in saker, sökningar osv i tangentbordet som jag vill. HTC vad händer?
En fråga till: "Skrivbordsklocka", den kan man få igång som nån sorts skärmsläckare men den försvinner efter ett tag, ligger den kvar om man har sladden i? Kan inte testa själv just nu.
uppdatering avklarad. känner att telefonen blivit snabbare, men... jag kan ej logga in på mitt googlekonto! alla appar, kontakter och sms finns kvar men de är just nu värdelösa utan google. har försökt hur många gånger som helst att logga in, men min telefon anser att jag skall göra det via wifi. vilket jag inte har tillgång till hemma just nu. vad göra?
Vad är det som är nytt egentligen? Ser faktiskt ingen större skillnad utseendemässigt, är lite ikoner som fått en ny look.. men i övrigt så är det ju samma som 1.5..
Hummmm ursäkta grabben, men märker du ingen skillnad, så kan du lika bra sälja luren och skaffa en iFån...!!!!
Utseendemässigt och funktionsmässigt så är det ungefär samma som förr. ok, vad jag har sett än så länge så har dom bytt lite ikoner, wow? Och att man får upp alla homescreens om man trycker på home.. Vad mer har dom ändrat då? Du som verkar så säker på din sak. Släng upp en lista här istället för o börja hacka på mig direkt. Ska du hålla på och hacka på folk så tror jag lunarstorm eller flashback.info passar dig bättre.
De flesta ändringar är väl under skalet, du har bla en bättre bluetooth stack som stöder filöverföring, du får tillgång till appar som inte fungerar på android lägre 2.0 pga bibliotek etc.
Gissss... Snacka om att kunna tagga..... Tja..... Kanske bättre optimerad källkod, så att allt flyter bättre? Bättre minneshantering Bättre hantering av bluetooth Bättre radio; vilket innebär bättre mottagning för mobilnätet och WiFi En del finare, roligare finesser med lite ikoner och animeringar Listan kan göras lång Tyvärr så har jag inte fått hela listan av HTC, vilket jag tvivlar på att de också vill ge ut.....