Kanske för att kunna spara info om vilka forum du besöker och loggar in på ifall du skaffar ny lur t.ex. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Det finns ett cloud account alternativ att bocka i/ur i inställningar om det nu har med det att göra Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Cloud account finns dock i den version jag har nu, d.v.s. den gamla. Provade för övrigt att ladda ned och starta appen. Inga nya konton syns till i telefonen. Kanske måste kontakta utvecklaren då?
Cloud account kanske inte fungerade fullt ut innan så därför ändrade dom permissions? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
I så fall tycker jag de borde ha skrivit det i changelogen men jag har i alla fall skickat ett mail till utvecklaren så vi får väl förhoppningsvis reda på vad behörigheterna används till
Ny uppdatering idag. Nu behöver appen tydligen inte kunna använda konton längre, men den vill fortfarande kunna se dem Jag ska göra det om jag får något Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Någon mer som har problem med Tapatalk idag? Jag kommer inte in på Swedroid, får hela tiden upp en ruta där jag ska logga in men jag kommer inte in när jag slår in mina användaruppgifter.
Jag med. Gjorde också som förra talaren, jag tog bort och lade till swedroid igen. Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Jag får ta bort och lägga till Swedroid varje gång jag skall in... Testade att rensa cache nu skall se om det hjälper. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Fortsätter strula för mig också. Har rensat data i appen och loggat in igen men nästa gång jag öppnar widgeten så kommer samma ruta upp igen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2