Har du testat att bara logga in igen? Blev likadant för mig första gången sen loggade jag in igen och efter det så har det fungerar. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Gjorde om allt igen,rensade data och cashe och började om från början. Nu har det fungerat en stund. Får väl se om det håller i sig ;-)
När man köper talptalk 2, får man tillgång till alla färgerna då, eller måste man köpa varje färg för sig?
Riktigt snygg, men det är en bugg med signaturen. Den flyttar sig inte när raden kommer ner dit. På tredje raden kör det man skriver in i signaturen. Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag kan däremot inte redigera mina inlägg nu. Den funktionen har nog råkat försvinna nånstans på vägen. × Skickat från min Sensation via Tapatalk 2.
Jag har inte stött på några problem alls. Dock testade jag aldrig mellan uppdateringarna som kom idag, först kom ju en uppdatering och efter den testade inte jag - sen kom nästa uppdatering och först nu har jag testat Det fungerar alldeles utmärkt för mig! Det fungerar för mig också Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Det kan kanske bero på tangentbordet. Jag har Swiftkey 3 Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Och redigera är inte ens ett menyalternativ längre. Jo, nu dök den upp. Men fy fan vad buggig denna blev Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Tror det är Swiftkey. Händer ofta i Tapatalk och har även hänt mig någon enstaka gång i sms-appen Edit: Bara minimera tangentbordet när det händer så fixar det sig
Hade inga problem innan denna. Men, men. Det lär komma fler versioner snart Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2
Jag har haft problem med det sedan jag köpte min Nexus så jag har misstänkt att det är någon kombination av JB, Tapatalk och Swiftkey. Bara hoppas de fixar det
Konstigt :/ njae, jag tror inte det. Har inte ens det installerat JB - check Tapatalk - check Swiftkey - not check. Däremot kör jag Thumb Keyboard Tapatalked with Galaxy Note
Har inte problemet med signaturen.. Skumt. Redigera funkar som det ska för mig, och jag har inte upptäckt några buggar (ännu).. EDIT: Ok jag tar tillbaka det om att redigera och buggar. Redigera-knappen dök inte upp och sedan fick jag fc.. När jag gick in igen så funkade att redigera igen :confused: Sent from my GT-P7510
Nu kom det upp för mig att redigera. Var väl en liten bugg. :-) Nu funkar dock inte ... Öööh, enter. Utan all text bara flyter samman. × Skickat från min Sensation via Tapatalk 2.