Säljes: Teclast x98 plus II - surfplatta med Android och win10

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Frisell, 24 jan 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Frisell

    Frisell Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    596
    Mottagna gillanden:
    243

    MINA ENHETER

    Tjena. Beställde plattan från Kina i slutet av september men när den inte hade kommit fram efter 2 månader tröttnade jag och köpte en annan.

    Plattan är i absolut nyskick och det ingår även ett fodral från Clas ohlsson(billigt trams. Kanske kostade 149kr).

    Specs här:Teclast X98 Plus II Intel Cherry Trail X5 9.7 Inch IPS Dual Boot Tablet

    Min har dock en z8350 i stället för z8300. Skillnaden verkar vara att 8350 tickar lite snabbare i "turbo" 1.92 Ghz på alla nötter jämfört med med 8300 som tickar på(samma grund hertz; 1.44Ghz, med 1,84Ghz på 2 kärnor och 1,6 Ghz på dom andra om jag minns rätt). Marginell skillnad skulle jag tro. försökte kolla gpu men blev inte klokare. Kanske/troligen samma?

    Nu kommer minus:
    -Om man ska vara någon i kina bör man likna iPad och jag kan svära på att det är samma yttermått som ipad.
    -jävligt tung, utan våg skulle jag tippa på dryga 1kg.
    -android 5.1(men flyter på bra).
    -okalibrerad skärm innan OS-val. (vid omstart dvs) Man får peka lite över/under "knappen" när man väljer OS.

    Lite plus oxå.

    +Upplösningen är bra. 2058 x 1536
    +/- Rapp i Android, småseg i windows i starten/vaknandet. Mest Bill Gs fel?
    +bra med utgångar, 3,5mm, mini(micro?)hdmi, samt micro-usb som utan problem tar otg.
    +4 GB ram ger rät mycket utrymme iaf i android.
    +64GB + plats för minneskort gör att du får plats med en hel del bilder, kan ju givetvis inte svara för dig, men min släkt tyckte det var trevligt att se gamlakort på den fina skärmen.


    TL;DR:

    Säljer pga omotiverat många pekskärmar i hemmet och vill få loss lite kapital till något annat onödigt. Frugan verkar ha ingått någon form av prenumeration med nya klänningar varje månad, så tänkte jag skulle slänga mig in nu när lönen fortfarande är rykande het.

    Köpte för ca 1500, bud från 750 uppskattat. Skickar med en "plugg" men den är inte original då de inte skickade med nån.

    Finns i nyköping, men skickas i orginalkartong mot förskottsbetalning. vet inte om jag har all frigolit kvar, men du kan få en utdaterad SN som padding.


    PRIS:Bud från 750 ex frakt
     
  2. illusion

    illusion Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jan 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Budar 750 + frakt. När avslutar du?
     
  3. Frisell

    Frisell Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    596
    Mottagna gillanden:
    243

    MINA ENHETER

    Noterat. Avslutar söndag 12.00.
     
  4. Frisell

    Frisell Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    596
    Mottagna gillanden:
    243

    MINA ENHETER

    Ptja, verkar ju inte vara nån rusning, så ska vi avsluta det hela? Skicka pm med adress så skickar jag nummer för swish om det är ok?
     
    illusion gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.