Tegelsten...

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av DanielMalmgren, 27 sept 2010.

1. DanielMalmgren

DanielMalmgren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Nu ska inte du komma och förstöra min optimism. Tänk om anledningen till att 2.1 dröjer är för att SE tänker hoppa över 2.1 och hoppa direkt på 2.2 istället. Jag är en sån där som hävdar att undrens tid inte är förbi ;)

/Daniel

2. DreamHawk

DreamHawk Android Medlem

Mottagna gillanden:
    419
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 7
    ROM:
    IOS11
    Telefon 2:
    Google Galaxy Nexus
    ROM:
    LineageOS
    Haha.. Då dröjer de till Q2 för att den ska bli klar ^^

3. DanielMalmgren

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Nu har jag (efter bara en dryg vecka!) fått tillbaka min telefon. Det som har hänt är att Anovo dels har uppdaterat programvaran (Tack så mycket för det! Hela telefonen blåst för en programvara som jag redan hade!) och att de har skrivit följande text:

Tack så mycket även för denna information Anovo! Laddningen hade ju dock uppenbarligen både påbörjats och avslutats eftersom den orange lampan ändrade färg till grön.

Nåja. Telefonen funkar i varje fall åter. Nästa gång skruvar jag upp den själv och lättar på batterikabeln, förmodar att det var det Anovo gjorde.

Det stora problemet nu är att Titanium Backup vägrar starta. Tänkte att det enda jag skulle behöva göra med telefonen skulle vara att roota om den och installera Titanium och så köra en full restore. Titanium ForceClosar dock omedelbart när jag startar det varenda gång :cry: Någon som har några bra tips?

/Daniel

edit: Har löst Titanium. Googlade lite och hittade en länk på ett forum till en apk som jag installerade. Tror det var någon äldre version än den på Market. Funkar klockrent. Verkar dock ta en stund att köra en full restore :-)

Last edited: 8 okt 2010
  4. Richi

Richi Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

Har varit i kontakt med utvecklaren till Titanium Backup och han vet om problemet och meddelade mig att nästa uppdateringen som kommer ska fixa detta problem.

Edit: Uppdateringen är redan ute!

Last edited: 8 okt 2010
  5. DanielMalmgren

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Tack för info! :)

Verkligen taskig timing. Trodde jag skulle bli galen med en helt urblåst telefon och en full backup som jag inte kunde få tillbaka för att Titanium bara FC:ade...

/Daniel