Nu har jag (efter bara en dryg vecka!) fått tillbaka min telefon. Det som har hänt är att Anovo dels har uppdaterat programvaran (Tack så mycket för det! Hela telefonen blåst för en programvara som jag redan hade!) och att de har skrivit följande text:
Tack så mycket även för denna information Anovo! Laddningen hade ju dock uppenbarligen både påbörjats och avslutats eftersom den orange lampan ändrade färg till grön.
Nåja. Telefonen funkar i varje fall åter. Nästa gång skruvar jag upp den själv och lättar på batterikabeln, förmodar att det var det Anovo gjorde.
Det stora problemet nu är att Titanium Backup vägrar starta. Tänkte att det enda jag skulle behöva göra med telefonen skulle vara att roota om den och installera Titanium och så köra en full restore. Titanium ForceClosar dock omedelbart när jag startar det varenda gång

Någon som har några bra tips?
/Daniel
edit: Har löst Titanium. Googlade lite och hittade en länk på ett forum till en apk som jag installerade. Tror det var någon äldre version än den på Market. Funkar klockrent. Verkar dock ta en stund att köra en full restore :-)
Click to expand...