Nej, det är jag rätt säker på att du inte kan. Har du börjat använda abonnemanget så gäller inte ångerrätten längre. Ångerrätten gäller inte på spel(oddset), öppnade datorspel och filmer etc eller abonnemang av olika slag. man kan liksom sällan beställa canal plus ocjh ångre sig efter två veckor.
Det du kan göra är att skaffa ett
comviq kontant(0:- plus ladda för 75:-) och testa med detta. har gjort på detta vis själv innan jag beställde.
Fick f.ö. veta att min portering först skulle ske 11/6, men nu var de flyttat till 30/4.
När det gäller ångerrätt vet jag itne riktigt vilket datum som gäller när det inte handlar om fysiska produkter som ett abonnemang är. Eftersom det itne finns en fysisk prdukt att utvärdera så finns inte anledningen till att man ska få två veckor som man normalt inte alltid har i butik. Dock är ju telefonen en fysisk produkt som bör ha två veckors ångerrätt egentligen.
Skulle iofs kunna gälla från att man fått både abonnemanget och telefonen, men då får man isf inte använda abonnemanget för att kunna säga upp det.
Click to expand...