Vill endast här beskriva hur otroligt inkompetenta personalen är hos
Comviq.
Det började för 7 veckor sen då min flickvän beställde en sony z3 compact genom mecenats hemsida. I samband med detta ville hon såklart behålla sitt gamla nummer.
Det tar ca 3 dagar sen stänger dem av hennes nummer för att överföra det till det nya simkortet, men här börjar problemen! Först och främst hade hon inte fått telefonen och heller inget nytt simkort.
Vi kontaktar dem på chatten och då visar det sig att Posten har skickat tillbaka paketet, vi ringer Posten som i sin tur säger att vi måste ha ett kollinummer. Vi kontaktar då chatten igen och där får vi det förklarat för oss att vi inte kan få något kollinummer av säkerhetsskäl. Men dem ber oss göra en ny order på en ny telefon men genom att kontakta dem på telefon. Vi ringer o då säger dem att eftersom tidigare order blivit markulerad så måste vi vänta en vecka innan vi får göra en ny beställning...
Därefter gör vi en ny beställning, och gissa vad som händer? Exakt samma visa, tänk på att under hela den här tiden har flickvännen fått köpa ett nytt startpaket med ett nytt numer och fått fylla på mobilen ett x antal gånger.
Vi prata med Posten som ber oss kontakta
Comviq. När vi väl får tag på
Comviq skyller dem på Posten, jag frågar vad dem vill att vi ska göra och vad säger dem? Jo "gör en ny beställning"....
Jag ber dem kontakta Posten för att jag som kund inte ska stå som en jävla förmedlare, men nej det vill de inte heller göra.
Har så jävla trött på servicen och tycker riktigt synd om tjejen som fått stå ut med all denna skit. Nu är vi på vår 3e beställning och vi kommer kontakta chatten varje dag för att se till att skiten verkligen anländer sen ska vi kräva en rejäl kompensation.
Ursäkta för eventuella stav/grammatiska fel.
Click to expand...