Om du skulle kunna lägga in en knapp som betalar fakturorna åt oss från ditt konto skulle det vara perfekt.
Vad är det för användarnamn och lösenord jag ska använda? När jag ska kolla på räkningarna på internet har jag nå långt skit [email protected] o sen ett lösenord till det. Försökte lägga in det men de funkade inte :S...
Det är precis den adressen du ska använda ja.. Lite konstigt att det inte funkar, ingen aning varför dock..
Jag lyckas inte logga in hur jag än gör med min Tattoo. Är 100 på att jag skriver rätt inloggningsuppgifter men står att det är fel.
Gjort ett snabbt förslag på en ny design! När du trycker "Spara" på inställningssidan eller när du väljer något i huvudmenyn?
ZiP, har inte appen själv men hade ett tips. Du kan väl göra så att man kan ställa in när programmet ska varna en så att man inte stiger över sin data-mängd? Går appen att använda om man har kontantkort? Vill t.ex se hur många sms, data och taltid jag använder. Skulle iallafall vara coolt om man kunde se det på en måndads tid.
Nej, nuvarande appen funkar inte för kontaktkort (Comviq), jag har inte bestämt mig om jag ska göra en separat Comviq-app eller bygga in det i nuvarande programmet Kanske ha val för svart/vit? OH HI THAR ECHELON
Har lite kompisar på Tele2, ska försöka skaka fram en adress till någon ansvarig för företagsdelen och ta kontakt med de! Skulle jättegärna lägga in de men då måste jag ha hjälp av Tele2 eller en inloggning så jag kan få ut relevant data