Även jag får det. Dock fungerar det som det ska om jag först trycker på "Fakturor", går tillbaka och sen trycker på "Sammanfattning". Testa!
Skulle du inte kunna ändra ikonen för programmet från simkortet till fåret? Tycker att fåret gör sig bättre som genväg på mina homescreens Edit: Fixade till det själv, var inte så svårt som jag trodde. Misslyckades ett par gånger eftersom det visst krävdes att jag avinstallerade programmet innan jag kunde lägga in den modifierade. Tack för en utmärkt app!!
För att den finns inte där. Den är borttagen. Den ska tydligen återkomma nångång framöver enligt skaparn men när vet "ingen" ännu?
Visste att den tagits bort för nån månad sen, trodde den hade kommit tillbaka vid det här laget. Såg dock att det länkades till den i tidigare inlägg.
Jag har samma problem, funkar inte att logga in. Det fungerar på Pc'n. Sitter med en Hero och 2.1, tips?
Finns inte denna appen kvar?? Hittar den på market via androlib.com men inte via market på telefonen eller ens när jag scannar koden från androlib.com....hmmm
Hade du lagt ner lika mycket energi på att läsa hela denna tråd hade du hittat den. Hint: se inlägg 82
Det är antagligen Tele2s fel, för samma sak händer när man klickar på fakturor på deras hemsida emellanåt. Försök igen någon dag senare så fungerar det nog.
Feature request: Jag vill kunna ställa in mina fasta kostnader i appen, så att jag ser min totala kostnad under Kostnad.
Men det är bara kostnader för användande, inte fasta kostnader. Det börjar t.ex. alltid på 0 varje gång fakturan skickats ut.
Det finns nu en uppdaterad version på market med några buggfixar bl.a. en crash rörande att visa fakturor. Jag har även lagt till så man kan se Tele2s newsfeed (http://newsroom.tele2.se/). Rörande kostnad för abonnemang så verkar det vara något fel hos Tele2, den visar konstant 0 just nu. "Tyvärr kan vi av tekniska skäl inte visa ditt saldo just nu. Vi arbetar på att lösa problemet."