Det är en skitbra idé, avvaktar tills Tele2 fixat så man kan se resten av kostnaderna, tills dess är den rätt meningslös
Måste fråga, sms och det, är det vad man hittils har skickat? alltså hur mycket man skickat sen senaste fakturan? :s
Håller på med en uppdatering, stora ikoner på startsidan för att undvika feltryck och förbättringar vid visning av fakturorna. Något mer som önskas? Det stämmer bra, den visar aktivitet sedan senaste fakturan.
Jag har problem att logga in, går jag via tele2.se så är det inga problem alls att logga in. Men i appen så står det bara "felaktiga inloggningsuppgifter", jag har dubbel trippel och fryppelkollat så att jag skiver in rätt. Jag har tom testat att byta tillbaka till default keyboard bara för att det inte ska vara något som spökar. Någon som har någon idé?
Jag kan inte hitta applikationen. Jag har sökt på market både med text och barcode. Någon känd anledning eller är det bara jag som lyckas vara kass?
Ska finnas en sida för att få uppgifterna som SMS. Verkar som om de lanserar sin nya tjänst nu, får uppdatera applikationen. Hittills fungerar min så om det uppstår problem vet ni varför Den ska finnas där, du får nog försöka igen
Tele2 har ju ändrat inloggning nyligen, nu fick man skapa ett nytt konto baserat på sin epost för att kunna logga in. Har testat både det nya och det gamla (cax) men ingen funkar i appen. Ska dom gamla uppgifterna fungera? Tack på förhand.
För mig fungerar de gamla uppgifterna fortfarande, jag kommer släppa en uppdatering som använder sig av den nya sidan ASAP
Testade nu i morse igen, fungerade med dom gamla uppgifterna. Det var jag som hade skrivit fel anv. namn igår *oops*
Aha, det förklarar saken... jag har nämligen epost som kontonamn. Tack för hjälpen, då kan jag luta mig tillbaka och vänta på en uppdaterad version av detta
Asbra app! det optimalaste du skulle kunna göra nu är en data-räknar widgit så har man alltid 100% koll på hur mycket man förbrukat!
Det har jag planer på, deras gamla sida uppdaterades bara en gång om dygnet, får se om det är bättre nu Nästan klar med nya versionen, inloggning och allt funkar, ska bara se till så valet mellan gamla/nya systemet funkar perfekt i appen innan jag släpper
Försöker logga in med samma anvID som på MItt Tele2 men får bara felaktigaanvändaruppgifter. vad gör jag för fel
"Mitt Tele2" stöds inte av versionen som just nu finns på Market, jag har lagt in stöd för det i nästa
Och där ligger den ute! Version 1.5 har nu stöd för "Mitt Tele2". De verkar inte riktigt klara med tjänsten så vet inte om allt funkar som det ska. Återkomm gärna med feedback osv. Har även en mindre grafiskt uppdatering på g men den får vänta till nästa version