Säljes: Telenor frihet 40gb - 269kr/mån + ny mobil

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av brutus86, 22 maj 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. brutus86

    brutus86 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 feb 2012
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    67
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Nokia 8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Nokia 8
    ROM:
    Stock
    Info:
    Kör Pixel launcher 3
    Telefon 2:
    Xiaomi Mi Max
    ROM:
    Stock
    Telefon 3:
    Motorola Nexus 6
    ROM:
    Stock
    Info:
    Rejält trasig skärm!
    Jag har ett abonnemang hos Telenor, med Telenor Change. Det gäller 40gb/mån och bindningstiden går ut i april 2019. Inkl rabatter ligger kostnaden för abonnemanget på 269kr/mån + telefonens månadskostnad. Idag har jag en Nokia 8 som kostar 220kr/mån = 489kr/mån för Nokia 8 + 40GB surf.

    Change-perioden går ut i september, då kan telefonen bytas ut, utan extra kostnader. Annars kan den bytas ut idag för cirka 600kr. Vid en överlåtelse av abonnemanget kan jag stå för denna kostnad. Då kan man få en Huawei P20 Pro med 40gb surf för drygt 600kr/mån. När abonnemanget går ut i april kan det förlängas med nya rabatter / surfmängd eller sägas upp och telefonen kan köpas ut.

    Jag vet inte hur intresset är för en sådan här deal, men det är rätt bra pris om man använder den mängden surf, vilket jag inte gör längre. Den som tar över abonnemanget behöver alltså inte betala någonting till mig eller Telenor. 40gb till rabatterat pris fram till april och en ny telefon från Telenor är det som följer med.

    Vid frågor eller intresse kan ni skicka ett mail till [email protected] eller svara här nedan.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.