Vad bra att man var tidigt ute och beställde, långt före de flesta andra. Vilken tur att man beställde
veckor innan många gick in i första bästa affär och köpte den över disk. Vad smart man var som skulle få den först.
Synd bara att man beställde från
Telenor.
Ang. deras kundtjänst är den fylld av idioter. Deras chattfolk är ännu större nötter, men bakterierna på internetbanken är fan inte ens värda en fis i munnen. Skamligt! Och sen skylla på "problem med mailen" är ju bara som att hälla spyor i kalsongerna på oss kunder, när det är dem själva som valt att likt bluffbolag inte kunna nås per telefon. Förbannade äckel!
Ang. Schenker fick jag för en stund sen en viss förståelse för varför jag inte fått den idag - det beror säkert på var man bor. Mitt utlämningsställe får nämligen sina leveranser från Schenker tidigt på morgonen, till skillnad från Posten. Det är säkert därför det tar en dag extra om man bor långt ifrån Telenors lager.
Har nu klämt på en himla massa kompisars Desire, och känslan av en ny gadget (jag köper sånt väldigt sällan) är nu helt borta. Den är tyvärr lite seg att ladda hemsidor med (inte direkt snabbare än min snart 5 år gamla Nokia som också renderar vanliga sidor, dock med sämre flashstöd).
Hade det inte varit för att jag är i stort behov av den, hade jag helt skitit i när den kommer, för nu har det bara gått för långt. Hade någon av konkurrenterna (vilken som helst egentligen) ett obegränsat flat-rate-abonnemang hade jag avbeställt av de här bluffmakarna för länge sen.
Click to expand...