Försökte verkligen att få tag på dem idag. Skickade mail igår på lunchen, där jag avbokade den om den inte skickas den 16:e. Inget svar.
Samtal 1 idag: Sammanfattas med att den borde vara skickad igår om det står den 16:e på hemsidan. Hmmm, borde vart skickad den 8:e då tycker man för det har det stått med.
Mail idag: "Är min HTC Desire skickad igår den 16:e? Vore bra att veta då jag har fått möjligheten att köpa den direkt från grossist." Inget svar.
Samtal 2: Fick telefon nummer till växeln och där skulle det gå att bli kopplad till internetbutiken. Gick inte utan det blev den "vanliga" kundtjänsten. Den delen av
Telenor verkade inte ha några telefoner på lager, inte ännu iaf. Tipsade om att om jag inte ville vänta så kan jag ju alltid köpa den från någon annanstans och skicka tillbaks den från
Telenor enl. distansköpslagen.
Sista försöket att få kontakt med internetbutiken idag var via chatten. Det gick inget vidare heller för det var samma kundtjänst som den man ringer till. De kunde inte se leveransstatus om man hade beställt via internetshopen.
Suck. Vill verkligen ha telefonen asap, helst i onsdags. Får väl se om man får svar på måndag...
Men jag börjar undra varför dom inte har ändrat datumet på hemsidan ännu, förra vecka sköt dom på datumet under lördagen den 9:e. Borde dom inte ändrat till den 23:e idag då

Click to expand...