Nu har nog tusan
Telenor överträffat sig själva. Frugan beställde lur, abb och portering 15/7. Leverans tid på telefonen 3-5 dagar, abbet ca 10 dagar för portering. Det enda dem lyckats med hittills är porteringen. Fick inget sim-kort, kontaktade kundservice, svaret blev "vi har nog missat det, vi kan inte skicka ut ett nytt, ni får åka till en
telenor-butik och hämta ett". Sen kom aldrig telefonen. Ringde igen, frågade efter den. Kundservice kunde inte se något, vare sig om den skickats eller inte eller om den nu var skickad, kolli-id. Grabben föreslår då att vi mailar kundservice (solklar indikation på att han inte ville ta i ärendet). Min fru är väldigt snäll av sig så hon gick med på att maila. Vilket var i fredags. Mao, 6 dagar sedan. Nu känner jag att nog är nog så i morgon ringer jag själv. En telefon (som hon redan betalar för) och en månadsavgift mindre, annars kan dem få tillbaka ingenting så byter hon till
Tele2. Att säga att deras kundservice är botten är ju en underdrift....
Edit, innan någon frågar

. Hennes nummer som porterades till Telenor var ej bundet på något sätt.
Click to expand...