Fiffig idé, men jag känner att jag blir översvämmad av applicationer på min dator som kollar status och håller mig uppdaterad om diverse saker. I dagsläget försöker jag konsolidera alla dessa tjänster så mycket som möjligt, så det är tveksamt om jag kommer använda Texdro särskilt flitigt.
Om det däremot fanns en Libpurple/Pidgin/Adium-plugin (antingen standalone, eller som tvingar Texdro till silent mode och sköter alla uppdateringar via IM-plugin) så har du här ett gediget fan och garanterad donation!

*hint hint* </önsketänk>
Allra helst skulle denna plugin skapa virtuell "user" för varje telefonnummer som skickat sms till mig, som jag sedan kan spara till min addressbok i Pidgin, och där associera den till mina vänners MSN/Skype/Yahoo/Facebook etc så att jag kan skicka och ta emot SMS från mina vänner när de är offline precis på samma sätt (och samma ställe) som jag skickar IM-meddelanden till dem när de är online!
Om detta är förmycket begärt så kanske du kan fundera på att erbjuda ett enkelt öppet API så att andra i framtiden skulle kunna göra denna plugin och använda Texdro som "brygga" till mobilen. (so many things to do, so little time...)
disclaimer: jag har ännu inte laddat ned och provat din app på min dator
Click to expand...