Hmm...på min hero så gör den inte det utan den går till toppen när man laddat en ny sida. Får se ifall jag kan se vad som ändrats i 2.X på detta.
Grym jävla app!!! Stort tack JDS! Min önskelista: Texttv-widget som kan vara lika stor som en skärm och som har en "refresh"-knapp. Dvs när jag är intresserad av nyheter så scrollar jag till Text-tv-skärmen och trycker refresh (om den nu inte är självuppdaterande, kanske uppdateras automagiskt när den får fokus/syns).
Snälla, kan ni inte sluta tala om hur grym appen är tills jag fått min Desire? Jag är Text-Tv-beroende så den här appen kommer vara bland dom första som åker in i min telefon.
För att nyansera diskussionen lite då så kan jag ju säga att det finns mycket som kan förbättras så det är kanske först då du fått din Desire som appen är grym
Först och främst så ska du ha ett jättestort tack, jag gillar texttv och använder det ofta för att snabbkolla nyheter och sportresultat. Jag hade en liknande app på min iPhone som jag använde en hel del och saknade denna funktion på min N1. Så igen, stort stort tack, och ännu mer uppskattat att du inte tar betalt för det, jag vet att det ligger lite jobb bakom att utveckla en app. Jag har en fråga om upplösningen, vore trevligt om man kunde använda hela skärmen på N1, just nu blir halva skärmen tom. Sen undrar jag också om det går att göra så när man inte skriver in någon sida alls och trycker på ladda går den automatiskt till sidan 100 (förra versionen så krasha den så jag antar att du har fixat denna bugg).
Först och främst, tack Halva sidan är ju bara tom ifall det inte finns delsidor. Tittar man på exempelvis ekonomisidorna så kan de har rätt så många sidor och på dessa vore det synd att inte utnyttja hela skärmen till informationen men jag håller med att det blir väldigt tomt på en N1. På en N1 skulle man kanske kunna ladda två sidor på en gång ifall sidan inte har delsidor. Det stämmer att jag har fixat buggen ifall man råkar försöka ladda när man fyllt i en tom ruta. Frågan är ifall de flesta vill att man skall ladda sidan 100 då eller ifall man som nu skall få chansen att mata in en "korrekt" sida? Man skulle kunna ge en "Toast" som säger att man måste mata in ett tal mellan 100-999. Fortsätt gärna med er feedback så kan vi tillsammans få fram en riktigt bra app. Tyvärr så kommer jag inte hinna koda något i helgen då jag är bortrest
Lite dåligt tycker jag Haha nej, skämt å sido, grymt jobbat! Jag har redan tittat på TextTV ungefär 2000 gånger mer än vad jag brukar göra tack vare den här appen Som någon skrev ovan hade en widget varit görfräckt för att tala göteborgska. Keep up the good work and enjoy the vacation!
Jag använde texttv appen till min iPhone och den gick till sidan 100 om man inte skrev något, kan inte se ett problem med detta och tycker det var en bra funktion.
Tackar för ett bra program. Skulle vilja ha att när man första gången klickar och skall skriva in sidan man vill till så måste jag först radera 100 innan jag kan skriva in ny sida, efter man gjort det första gången så kan man skriva in utan att radera. Sen vill jag att den skall hoppa över tomma sidor. jag skulle vilja ha en favolista, tex jag kollar ofta i följande ordning 100, 202, 203, 206, 218, 230, 236, 300 osv. Hade varit jävligt nice att kunna lägga in en slinga om den kör när man trycker på nästa pil Sen så hänger den sig i ´"laddar" lite då och då, måste stänga av mobilen för att komma ur
TOP PROGRAM - se gärna till att när man trycker på rutan för att skriva ett sidnummer att den automatiskt har igång siffer tangentbordet.
Mamma kom över i helgen och hon har skaffat en Tattoo så nu har jag testat Text-Tv-appen. Riktigt riktgit bra! Längtar tills jag kan köra appen varje dag på min telefon. Men Tattoo var en riktig skittelefon jag inte ens skulle ta emot om jag fick den. Men det är är en annan femma och har inget med den här tråden att göra.
JDS you are the MAN! Din SR player är helt underbar och nu denna, riktigt bra jobbat! För er som inte orkar söka är här en QR:
den här får ju så mycket beröm så den måste ju testas, även om jag normalt inte är en storanvändare av text-tv.