JellyBean ska rullas ut nu i veckan så kan ju vara när som helst och inte slutet av veckan. Excited!!! Så nu börjar man se ASUS Transformer Pad TF300T Firmware: V10.4.2.9 Only for US SKU (Android 4.1) på ASUS:s hemsida. Väntar bara på WW
Google Now funkar visst på svenska! Det behövde bara några dagar får restider till från jobbet. Kalenderhändelser etc! Mycket trevligt! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Framförallt funkar chrome betydligt bättre än det gjorde tidigare. Hade gått tillbaka till stock helt men använder chrome till allt igen. Förutom streama the Daily show (flash) Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Samma här, snart klar med uppdateringen Uppdateringen gick bra och rootkeeper gjorde sitt, än så länge inga problem och bra flyt.
Vad innebär egentligen att man plockar bort wifi-direct? Kan man inte längre ansluta till wifi-hotspots som tex mobilen delar ut? Eller har jag fattat fel?
Först och främst! Jag gjorde ingen rekommenderad Cold reboot eller vad det heter. Jag körde in uppdateringen rakt upp och ned och tänkte att det borde funkar fint. Efteråt tyckte jag att plattan kändes allmänt slö och laggig! Därför gjorde jag en reset som blev riktigt jobbig. Av någon anledning så tappade plattan WiFi när den precis skulle återställa alla program Så det tog en j**a tid att återställa allt manuellt. MEN! Nu efter allt slit så får jag säga att plattan är sjukt snabb och otroligt skönt flyt! Jag önskar fortfarande att Chrome skulle flyta på som iPads browser, men icke! tyvärr! Dock är den bättre än innan så klart. Överlag en grym uppgradering! Rekommenderar en återställning, som går bättre än min...