Diskussion: The history repeats itself!

Discussion in 'One X - Allmänt' started by Alvin, Apr 10, 2012.

1. darkshippo

darkshippo Professional Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    IPhone 16 Pro Max 256GB NT
    Telefon 2:
    IPhone SE 2020 64 GB
    Telefon 3:
    IPhone 7
    Platta:
    iPad 12,9 M1
    Platta 2:
    iPad 11 M1
    Det är den ständiga stressen att komma först, HTC var helt enkelt tvungen att lansera sin One X före Galaxy S3. Men risken är att det här kommer slå tillbaka de.

2. aka_the_barf

aka_the_barf Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

kanske htc satsar på nytt världsrekord? :) skämt åsido så låter det inget vidare faktiskt...

3. Ariozo

Ariozo Adult Droid Medlem

Telefon:
    Google Pixel 2 XL

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 2 XL
    Telefon 2:
    iPhone X
    Platta:
    iPad Pro 2017
    Tycker Htc gjort en riktigt fin lur, dock lite "små" fel här och där men brukar det ju vara i början. Har själv hox och mina fungerade perfekt tills en Led lampa gick på den vita sen var det igång fick en ny där den inte starta alls sen andra gick fint tills igår då dog simkortet och den hittade inte sim igen.
    Men la ner det och lämnade in den och kör min note istället just nu tills dom får in en ny batch som kanske är fixade, sen kommer ju S3 om inte allt för länge så alltid något kul på väg :)

4. Alvin

Alvin Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Är du nöjd med din Note? Återkom gärna med din uppfattning av Note?

5. mikil

mikil Adult Droid Medlem

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2, Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Telefon 2:
    Samsung Watch Active 2
    Det absolut sämsta som min HTC One X har medfört är den här forumdelen. Saknar min Sensation ibland...

Flamso likes this.
  6. Monterat

Monterat Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Testade lite i dag jämförde med SGS2 och de lilla jag såg var bl.a. liten text lättare läsa på SGS2 för svart är svart och vitt är vitt. Ska man ha samma brightness på HOX får man ställa den på max och då ser man batterimätaren falla! Och då är svart grått.

Sen var zoomning i webbläsaren det värsta jag sett t.o.m. min gamla N8 har mycket bättre flyt. Provade iofs bara stockläsaren.

Jag kunde få flimret när man trycker på kanten men jag fick ta i och bara på vänster sida. De två jag testade på Elgiganten var båda mycket känsligare och både på höger och vänster kant.

Kameran hade mycket bättre vitbalans än min SGS2, vi har 5 st SGS2 i familjen och 2 har bra vitbalans de andra har ett äckligt gulstick hur man än gör.

Passformen och WiFi mottagningen var bra. Provade inget SIM då jag inte vill klippa sönder mitt. GPS verkade fungera bra, har haft en SGS2 som var helt hopplös.

Det får bli en Note i stället om nu TPH går med på det, HOX känns alldeles för ofärdig och paniksläppt för att komma före SGS3.

7. moparlinke

moparlinke Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Sen blir de fort hysteri i forum.

Bara ett roligt exempel från sgs2 forumet..

Om jag fixar en helsvart bakgrundsbild och stänger in mig i en skrubb utan fönster och drar upp ljussyrkan och väntar till touchknapparna slocknat så ser jag som svarta fläckar på skärmen.

Eh. Mm ok.. Det är ju verkligen ett problem man drabbas av hårt i verkligheten.

8. Flamso

Flamso Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hahaha! Huvudet på spiken där, maken till shitstorm har jag aldrig sett! Visst är det tråkigt att folk har problem med telefonerna men min fungerar finfint och har inte haft ett enda fel hittills! Kunde inte vara mer nöjd med flytet och liknande, batteritiden ligger runt smartphone-snittet ändå! ^^