Verkar dock som det händer ofta. Försöker nu igen men går inte. Måste starta om telefonen. Suck!!!!
Edit:
Hjälpte inte denna gång. Har insatllerat om HTC Sync och starta om telefonen och testat alla tips jag kan hitta nu tusen gånger men det går inte. Jag får kontakt men när jag trycker på "Synkornisera nu" så händer inget. Har lyckats få till en misslyckad, men resterande gångern är det noll respons.
Pinsamt jävla dåligt. Riktigt uselt.
Tur att jag inte behöver synka mer än en gång i början då jag la över kontakter. Hade jag behövt det mer hade jag slängt telefonen i väggen (trots att det är HTCs synkprogramvara som troligtvis suger...)
Edit 2:
Fick det att fungera med den äldre versionen av HTC Sync. LOL. Dock tog det ett jädra tag från det att jag tryckte på Sunkronisera nu tills at själva synken började. Möjligt att jag itne väntade tillräckligt länge med nyaste versionen. Men det ska ju å andra sidan inte ta sådan tid. Hoppas bara det är första gången. Med den nya versionen stod den iofs inte ens i status "synkroniserar" ett bra tag. Rutan "Synkronisera nu" kom tillbaka efter några sek. Så på min jobbdator verkar iaf den äldre versionen av HTC Sync funka mycket bättre.
Last edited: Oct 21, 2009