Övrigt: Tillbaka med luren

Diskussion i 'Xperia S - Allmänt' startad av glennk, 24 mar 2012.

1. GlennWi

GlennWi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

+ att i forumen skriver man oftast om alla problem. Är väl knappast någon som startar en tråd om hur bra skärmen är eller hur snygg designen är mm. Så skulle inte förvåna mig om det är 1% om inte mindre som det är fel på.

2. wmb

wmb Android Veteran Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    2 623
    Operatör:
    Halebop

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Precis. Helt sant

3. mrNoodles

mrNoodles Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia 1 III

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia 1 III
    Platta:
    Xperia Z4
    Knappast så många drabbade va?
    Och vilka är problemen?
    (har läst om bakstycken och gula fläckar, men mer?)

4. HenrikLundqvist

HenrikLundqvist Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    201
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    iPhone XS Max
    Jag är inte drabbad av gula fläckar eller dåligt bakstycke. Men precis som GlennWi skrev så startar jag inte en tråd där jag skriver att bakstycket sitter fint eller en tråd där jag frågar om någon annan har en kritvit skärm utan fläckar :P

Sent from my Xperia S using Tapatalk

5. glennk

glennk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Efter ungefär två veckor fick jag tillbaka luren och köpte mig även ett hårdplastskal som sattes på direkt efter att jag lagt i sim-kortet.

Idag fick jag frågan från en på jobb om vad det var som var fel. Jag tog av skalet och skulle visa. Då är nederdelen lösare än nånsin. Betydligt värre än när jag lämnade in den första gången.

Så det blir ny retur på måndag. Maken till dålig byggkvalite har jag aldrig varit med om. Andra gången den skickas på service, på sex veckor....

6. quizzly2k

quizzly2k Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Min nederdel glappar också fast på den vänstra sidan (om man håller telefonen med skärmen mot sig). Började redan efter ett par dagar men har inte blivit värre efter hand. Glappet är väl uppskattningsvis en bråkdel av en millimeter. Måste nog vara något mikroskopiskt fel i passformen där eftersom den delen också är fäste för en eventuell snodd man kan ha telefonen hängande i. Jag tror inte att de har chansat med infästningen där.

Jag är helt nöjd med telefonen i övrigt så det är inget jag kommer skicka in den för. Skulle det börja glappa för mycket eller att den till och med trillar av får man väl dra dit den med superlim eller nåt, men just nu känns det mycket långt dit som tur är. :)

7. Meto

Meto Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Ville bara meddela att det finns fredagsexemplar ::) - min Xperia S har inget av de nämnda problemen - felfri "out of the box"!