Tack, skal beställt! Tack för tipset. Men det blir ingen Pitaka den här gången, mest för att det är så dyrt.
Samtliga laddare som stödjer Qualcomm Quick charge 2 (QC2) eller högre är kompatibla med Samsungs Adaptive Fast Charging. Betydligt större utbud och billigare än Samsungs egna laddare.
Tack för tips men jag har ett par sådana som jag använde till min gamla mobil. Dessa laddar oerhört långsamt av någon anledning. God jul!
Kolla över sladdarna så de är ok. Har själv ett par gamla som laddar lika fort som originalladdaren. Är ifs QC3 laddare så satsa på dessa framför QC2 :-)
Någon som kan tipsa om tillbehör så man kan spegla telefonen på tvn med hdmi kabel ?,inget chromecast eller liknande.
Är du helt säker att din tv inte stödjer det redan? Min Samsung går det att spegla till via "smart view"
Absolut går det att göra via smart View men vill ansluta med kabel direkt från telefonen,blir bara ryckigt den andra vägen.
Köpte mig en samsung DeX kabel usb-c till hdmi och fungerar perfekt.kan spegla mobilen utan minsta lagg.får upp både DeX och speglingsläge.
Den bästa hållaren från Svenska Unisynk MOBILHÅLLARE Archives - UNISYNK De har en som fästes på vindrutan och en på instrumentbrädan.. Rekommenderas starkt!