De har också en sån modell dock är de flesta såna är jobbiga och klena, du kan aldrig räkna med en bra sådan. Du får leta på Ebay eller Amazon i så fall.
Jag var lite snabb med att kommentera, gick in på länken och kollade, dom har en stark magnetisk hållare Blir o testa den, kan väl kanske vara så också att min Linocell hållare jag hade helt enkelt inte klarade av vikten för jag hade magneten på insidan av skalet också? Har ett Spigen skal
Jag har haft Unisynk magnet hållare men jag ogillade att ha något på baksidan telefonen då jag vill ha fungerande trådlösladdning. Därför skaffade jag mig en vanlig instrumentbräda hållare so funkar kanon alla dagar i veckan, en enda nackdel att telefonerna blivit större o längre så den hållare jag har kommer inte o passa de större telefoner som Samsung Galaxy S20 Ultra. Har faktiskt mejlat de för att fråga om de kan uppgradera sin bygel så att den klarar av större mobiler.
Jag såg att det finns en trådlösladdare med magnetiskhållare för S10+. MagEZ Case men känns lite overkill i priset kan jag tycka
@Fraggle1988 Du kan annars titta på dessa... Kenu är en som jag gillar mest för kvalitet Vent Mounts Smidig bilhållare med magneter Köp Satechi Magnet Vent Mount - Magnetisk bilhållare - Silver | TheMobileStore Webhallen.com
Man blir beroende av ett enda skal... Lite jobbig moment. Den jag kör med (har haft den i 4 år) och är justerbar är denna: UNISYNK Dashboard Holder - UNISYNK Jag har fästat den på min Volvo V60 krukiga instrumentbräda, byter jag mobil så har det aldrig varit problem, kan till o med spela in video mot gatan (som en dash cam) utan problem, min Note 10+ med Spigenskal på sitter väldigt tajt till då bygeln är på sista steget, därför mejlade jag företaget i hopp om att de har någon ny och längre bygel på gång.
Funderar på att låta min äldsta dotter "ärva" min S10+, men med facit i hand så behöver den rejält med skydd i så fall. Så då letar jag efter ett skal som tål att tappas, som även skyddar runtom och skärm (högre på sidorna). Även ett väl passat skärmskydd kan behövas (använder inget själv), som är tåligt, inte blir solkigt (fett/fingersmet) men klarar att låsa upp via fingeravtryck. Budget, tajt. Billigt skit, men fungerar bra.
Svarar mig själv, blev dessa. För hoppas att de lirar bra. Champion Skärmskydd Glas Samsung Galaxy S10 Plus svartOtterbox Defender Case Galaxy S10 Plus Black