Hur stor chans tror ni det är att man får ett par Galaxy buds vid förbeställning? Det oroar mig lite att det står att erbjudandet gäller så länge lagret räcker. Är lite utav en deal breaker för mig om man får lurarna för 1500 kr eller inte.
Samsung kommer ju inte sluta tillverka lurarna så du kommer med all säkerhet få dem men möjligen med fördröjning om du har otur och alla på lager tar slut. Samsung är ju ett seriöst företag så de skulle inte göra kunder besvikna genom att inte skicka en utlovad vara.
Jag tycker att Krusell hade ett par rätt snygga fodral med: Galaxy S10+ - Samsung - PHONE CASES & COVERS
Vilken trådlös laddare ska jag ha? Jag har inget behov av det absolut snabbaste eftersom jag laddar över natten. Så snabbheten spelar inte så stor roll. Den nya Duo Pad:en med fast charge 2.0 Eller den äldre Duo Pad:en Jag ska tillägga att jag aldrig använt en sådan förut, och är helt novis på ämnet trådlösa laddare.
En generell sak jag märkt med de trådlösa laddarna jag har/haft är att runda kan vara lite kluriga att placera på rätt ställe, en fyrkantig är att föredra tycker jag.. jag har min runda platta vid sängen och jag får justera 1-3ggr innan jag hittar rätt läge. Kanske bara är jag men något att tänka på
Intressant, för ingen review jag tittat på har nämnt det. För estetiskt så föredrar jag den med den stående plattan.
Har någon sett om det kommer att finnas ett Clear View Standing Cover till S10+? På Samsung Sveriges sida finns endast Clear View. Har hittat Standing på en engelsk och tysk sajt, men på bilderna ser det ut exakt likadant som Clear View Cover.
Damn, glas-skärmskydd fungerar ju inte på nya fingeravläsaren. View: https://youtu.be/faUEM-szlnY?t=430
Undrar om alla kommer lösa de med ett hål där? Känns riktigt dåligt. Har köpt mig ett Zagg skydd, är ju helt oskönt men repor är jag helt allergisk mot. Såg att Whitestone ska släppa ett Dome glas till S10+. Kör de idag och är nöjd men jag är nyfiken på hur de ska lösa de med fingeravtrycksläsaren.
Whitestone Domes ska dock funka: Whitestone Dome claims to be the only glass screen protector compatible w/ Galaxy S10’s ultrasonic fingerprint sensor
Samsung Galaxy S10 Telefon-Bildschirmschutz, [Dome Glass] Gebogene Kante Keine UV Lamp von Whitestone (1 Stück) https://www.amazon.de/dp/B07NQ2MBSW/?tag=oid02-21 Dock bara till vanliga S10..