View: https://youtu.be/-la21INmqvo Grymt bra installations video samt hur bra fingeravtrycksläsaren funkar med domeglass. Mitt kommer på onsdag Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Det hänger med en ny varje gång... Jag ger bort mina till flickor på jobbet som pysslar med gel nagellack [emoji2960] Sent from my SM-G975F using Tapatalk
@R3b0rn @maccis ja, haha, jag tänkte att du hade ett antal vid det här laget i sådana fall @R3b0rn. Verkar vara ett slöseri, och något som förklarar det lite högre priset. De borde kunna få ned glasen till 199 kr eller 299 kr om UV-lampan såldes fristående. 499 kr är rätt saftigt, även om skyddet verkar mycket bra. Tror nästan min gräns går vid 399 kr, sedan kan jag nog inte med att spendera mer på ett skärmskydd själv.
Det hade vart det absolut bästa men samtidigt så tror jag kostnaden för dom UV ljusen är minimal. Portable 6W Mini UV LED Lamp USB Charging Gel Polish Curing Machine Nail Dryer F 8431220501329 | eBay 15kr - 46kr... tror det som är dyrt i paketen är LOCA limmet.
Ah! Ja, då spelar nog UV-lampan som du säger ingen större roll i det hela, vore väl snarare av miljöskäl då framför priset.
Jag kör alltid utan skydd sen 4-5 år tillbaka .. bäst så, har aldrig råkat för något problem, går glaset sönder så fine, jag kan använda min drulleförsäkring och få helt original reparation.
Säkert samma här men jag är allergisk mot repor på skärmen och tar det hellre på ett skärmskydd. Sen så är det så lätt som småbarnsförälder att få sand i fickan eller något annat tråkigt så skydd är ett måste. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Beställde precis ett spigen tough armor. Mest för att det är skönt att kunna ställa telefonen. Men hur är greppet i detta skal?
Spigenskal brukar vara riktigt bra. Dock med tanke på just detta skal så tror jag den blir "liiite" halkig. Du kan alltid returnera det och ersätta med en annan modell. Jag gillar inte såna grova skal utan mer minimalistiska .. Min favorite är: Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Rugged Armor Matte Black - SkalHuset.se Annars följande: Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Thin Fit Svart - SkalHuset.se Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Liquid Air Matte Black - SkalHuset.se Spigen Samsung Galaxy S10 Plus Skal Neo Hybrid Gunmetal - SkalHuset.se
Rekommenderar Ringke Onyx Black istället för Rugged Armor. Bättre känsla, mindre halkigt. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Jag köpte den svarta varianten. Får helt enkelt se hur det känns i handen för mig. Kör just nu med Samsung clear cover, vilket känns som i minsta laget gällande skydd samt att det är rätt halkigt. Men däremot är den vita modellen snygg i det skalet
Ingen som har något förslag? Tänker på något i stil med Baseus Ventilationsgallret Bilhållare & Qi Trådlös Laddare / 4 - 6.5" Smartphones - Svart Har den just nu, verkar dock inte ladda snabbt, utan blir vanlig trådlös laddning. Kanske missat något? Ska det fungera med den? Kan vara adaptern jag har som inte stödjer.
Jag avråder från såna hållare. De sitter klent och nästan löst, det blir aldrig bra, däremot finns en hållare som kan vara med eller utan trådlös laddning som heter UNISYNK .. se gärna bilden där den sitter helt stabilt precis ovanpå skärmen i mitten av panelen. Mobilhållare Instrumentpanel - UNISYNK Mobilhållare instrumentpanel trådlös laddning - UNISYNK Den på bilden är UTAN trådlösa laddare! Man kan köpa till en adapter om man vill men det funkade inte bra tillsammans med min gamla Note 9, det var väldigt tajt.
4smarts VoltBeam Grip Snabb Qi Trådlös Billaddare / Bilhållare - 9W Rekommenderar denna. Jag och 3 kollegor kör med den (vi kör budbil) så dom har använts dagligen i snart ett år och funkar utmärkt. Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Min sån gick sönder efter 2 månader iOttie Easy One Touch Android Car Holder & Qi Wireless Charger Köpte denna rabbaterad och den e awesome! Sent from my SM-G975F using Tapatalk