Alcantara Galaxy S10+ Case Imorgon beställer man skyddet jag haft på både S8+ & S9+, gillade dessa skarpt. Synd inte samsung körde ihop med dessa igen. Lätt en favorit & sjukt skönt skal.
Härligt! Mina kommer imorgon [emoji2960] Edit: Det är riktigt riktigt trevligt ljud i dom! Rätt mycket bättre än vanliga budsen. Väldigt dynamiska! Blåser Airpods ur vattnet rejält asså bara i ren ljudkvalitet. Väldigt nöjd! Någon som vet vad för BT codec den kör med för tycker det låter lite för bra.
Jag har köpt Clear View. Mycket nöjd. Haft det till både S8+ och S9+ - aldrig upplevt att det blivit speciellt repigt.
Haft Clear View cover sedan S8+. De bytte innermaterial till S9+ fodralet efter detta kört utan skärmskydd och inte haft en endaste repa på skärmen efteråt. Så för min del så är jag riktigt nöjd. edit: citerade fel text men ni förstår nog vad jag menar
Tror inte det blir tull, det återstår att se. Har iaf beställt & det rör sig sakta hit Vet ej med andra färger, men jag gillar personligen färgen de är i.
köpte detta då jag har vit färg så kanske denna blir ok för priset, Krusell Samsung Galaxy S10 Plus Skal Broby Cover Grå - SkalHuset.se återkommer när jag fått den.
Hur "bra" funkar Led view fodralet på sommaren? I det att det verkar svårt att se notiserna i solljuset nämligen.
Kanske nämnts i tråden tidigare... Har kikstlitr på Dome glass men det är ett rätt saftigt pris . Är det någon som provat det här skyddet? Det är också med lim och UV. Isf, funkar det bra med fingeravtrycksläsaren? Köp Terrapin UV Tempered Glass Galaxy S10 Plus Clear online