Haha jag citerade fel inlägg såg jag nu my fault! men kan säga att jag installerade precis ett sådant Terrapin skydd på en Mate 20 Pro dock så använde jag det extra limmet från dome glass då behållaren som följde med Terrapin var sjukt liten. Var inte lika lätt att installera som dome glass då det inte kommer med någon monteringsram samt jag tycker att känslan är betydligt med smooth på dome glass
Mitt skärmskydd som är det som satt på från början har fått 2 stora repor. Kunde man byta ut det hos Samsung?
Då tycker jag det är mer värt att lägga lite extra pengar och få ett Whitestone dome glass skärmskydd
Tydligen kan man köpa skärmskyddet via externa återförsäljare. ET-FG975CTEGWW Hurvida man kan få hjälp med byta var oklart för Samsung supporten. Har kontaktat Samsung service och ställt frågan.
Beror vad man jämför med. Men för att de ska vara perfekt så krävs det mer noggrannhet. De gamla zagg/copter skydden som sattes med vätska upplever jag som att de var jobbigare att sätta.
Som @maccis skrev så krävs det att man är noggrann och följer varje steg noga. Finns många bra installationsvideos på Youtube som man kan se några gånger innan man kör igång själv
Funderar på Terrapin, har man whitestone idag så borde man kunna använda samma lim från de så borde ju resultatet bli nästan desamma. Tänker om de är "sämre" kvalité på limmet med terrapin. Glas som glas tänker jag.
Installerade ett Terrapin med lim från whitestone dome glass igår på min sambos Mate 20 Pro och jag upplever skillnad på glaset. Whitestone dome glass var betydligt mera smooth/glidig
Jag beställde ett Terrapin för att testa. Inga jättestora pengar om det är så att det är värdelöst. Är det dessutom så som det skrivits i tråden att vätskan inte räcker till för att montera det så känns det som en godkänd grund för reklamation.