Jag beställde samma.
För mig var också leveranstiden hyfsat kort, på eBay och i mailet sa dem att de räknar med att det tar 30 dagar att få den till Sverige (övriga europa), men 2010-07-29 beställde jag och betalade direkt, 2010-07-31 (2 dagar!!) låg paketet i Stockholm och omhändertogs av Posten.
Därefter tog det hela 5 dagar att få det från Stockholm till mig (Östergötland).
Fortfarande snabb frakt dock.
Ang. produkterna:
- Skärmskydden är av denna typ :
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270599843055
Flera har alltså i denna tråd beställt dessa separat redan (inklusive mig, jag hade 10 st redan innan jag fick hem detta paket).
Jag har kört både invisible shield och denna, jag rekommenderar denna.
Den sitter riktigt bra, högtalare och homeknappen är utskuret.
Fingrarna glider fint över detta displayskydd (dock ej de pennor som följer med). Det blir lite *pärlor* om du har fuktiga/fettiga fingrar. Föredrar ändå denna framför Invisible Shield.
- Batterierna (2st) är precis av samma typ som levererades med telefonen, märkta med G7 för Europa.
- Laddaren är lite pillig, men fungerar fint. Laddar hyfsat fort. Passar inte in i svenska vägguttag, detta får man dock en reseadapter för.
- Touchpennorna fungerar, dock ej så bra om man har slängt på skärmskyddet. Med skärmskydd tar det emot att dra pennan mot displayen, lite som fingrar på en invisible shield, man får ett visst motstånd.
- Bilhållaren är grymt bra. Förvisso är det en universalhållare, men den är ändå bättre än biltemas universalhållare (fast de har många likheter). Bytte ut min biltema modell mot denna. Man får en skitful bild på en flicka i solglasögon på den. Det är grymt.
- Läderfodral är för gubbar, sånt använder inte jag.
Den verkar dock vara av gedigen kvalité och har ett magnetlås.
- USB-kabeln må se ut som en standard USB->Micro USB, men jag kan försäkra dig om att när jag pluggade in den i datorn så flög en trisslott in genom mitt fönster, färdigskrapad med vinst på 3000 kr. Mycket bättre än en vanlig USB->Micro USB adapter alltså.
- Billaddaren ger ström så som en billaddare ska. Det är fint. Kändes dessutom som att bilen drog lite mindre bensin när jag hade denna inkopplad.
De sista två får du ta med en nypa salt.
Click to expand...