Okej jag provade Samsungs antiglare skydd 1 vecka och gillade det förutom kanten på sidan som man kände av varje gång man skulle använda bakgesten..
Provade att justera känsligheten i Good Lock och då blev det bättre men fortfarande irriterande när man skulle använda kantpanelen.. Lösningen är väl annars att skippa kantpanelen och köra alternativa gester som fungerar som knapparna nerifrån istället men då tappar jag one hand operation+ gesterna istället.
Satt då på ESR glasskydd och passformen och känslan är riktigt bra men, fingeravtrycksläsaren fungerar knappt vilket skapar lagom irritation när man står vid Ica och ska betala..

La givetvis om fingeravtrycken och ökade känsligheten.
Upplevde att när den väl fungerande så var det riktigt segt att låsa upp jämfört med samsung skyddet men det kanske beror på glas vs plast?
Bör jag prova Spigen eller Jetech eller något annat? Eller bara sätta på Samsungs antiglare igen och sluta gnälla?
Edit: Verkar som att NÅGON hade stängt av tryckkänsligheten, fungerar bättre nu men ändå nyfiken vad alla tycker fungerat bäst i längden.

Click to expand...