Tjenamors sitter här med en sprillans ny sexa och är väldigt nöjd en så länge men de känns som att displayen går i tusen bitar om man skulle råka tappa den, när jag kollade "drop test" på Youtube så fick jag mina misstankar bekräftade.
Funkar dom här skyddsfilmerna bra och isf fall vilken ska man ha, jag betalar gärna ett par hundralappar om jag vet att det är ett bra skydd, ett flipcover i "skinn" är ju optimalt och det har jag haft till tidigare lurar men iom att storleken på denna pansarvagn redan är XXL så vore det fint om man kom undan med en film.
Tack på förhand.
Ps Om filmen finns i Sverige eller om jag måste beställa från ett annat land spelar ingen roll.
DS någon som tappat sin lur utan skydd, vad blev resultatet, någon som råkat bada med sin lur såg ett "vattentest" på tuben där luren fick bada en timma som till synes var helt utan skada, han pratade om telefonen var behandlad med nanolack. <(Nano coating)
Edit: Kollade några poster upp i tråden där en forumanvändare sålde ett intelliglass armor pro, finns det bättre och vad är Halo?
Intelli säljer just nu filmen/glaset för 13$....
Jag kanske var otydlig, jag är rätt aktsam med mina lurar så det är inte i första hand repskydd jag är ute efter utan "tappskydd" fungerar dessa glas så eller är dom i första hand mot repor?
Edit2: Den här karln är inte speciellt imponerad.
Last edited: 16 augusti 2015