Då svara jag alla FedEx INTL Priority [1-3 Business Days] $17.99 Är sjukt otålig utav mig så jag pröjsar gärna extra så jag får produkten snabbare
Ja det är jag, nu har jag inte haft det många timmar men än så länge är jag nöjd med det. Bra passform och bra kvalité tycker jag.
Varifrån köpte du det? Incipio hemsida? Va också intresserad av det, har ett från dom till min iPad och är grymt nöjd.
Jajamen köpte via Incipio hemsida. Det finns en rabattkod några sidor tillbaks i tråden dom ger dig några procent i rabatt Edit: sum20 är koden
Nån som vet hur man ändrar var ljudet ska komma ut nånstans när man har mhl anslutet? Som det är nu så kommer de inget ljud, har kopplat till en datorskärm.
Vilken MHL adapter kör du med och får du 60Hz? Jag köpte en jävel på Kjell.se och den går bara i 30Hz Ang din fråga om ljudet så fick jag ljud till min TV iaf när jag kopplade in min, men antar att du vill ha ljudet ur plattan eller har du högtalare i skärmen?
Ja har typ ingen adapter utan min är en vanlig mhl kabel, micro usb-hdmi, ingen låda eller liknande emellan, fick den till skärmen, så ja vill ha ljudet ur plattan Var kollar jag hur många Hz?
Då kanske inte plattan klarar att mata ut 60Hz då, trodde först det var min kabel som begränsade den.
Ja kommer försöka mig på att bygga en magsafe laddare till tableten. Ja kommer använda den anslutningen som finns på sidan, den som är till för dockningsstationen. Vad jag har kunnat hitta så är pluspolen uppåt mot volymknappen. Mina primära komponenter kommer bli ett knivblad till en stanleykniv med hål, magnet och en gammal Sony Ericsson laddare. Kommer rapportera med bilder Varför jag vill göra detta är för att usbporten är så dumt placerad när man ska ladda i fodralet och för att slipa öppna o stänga luckan varje gång man ska ladda.
Någon som har ett tips om en tygväska eller liknande som man kan använda vid transport av plattan? Borde finnas någon billig noname. Vill alltså inte ha ett fodral utan bara en ficka/påse så man snabbt kan få fram plattan "ren".
Jag beställde från Incipio. Betalade ingen skatt. FedEx plockade upp paketet i USA i måndags och levererade det till min dörr 10.30 idag. Snabb leverans som attan. Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk 4 Beta