Jag beställde idag från sony.se för 550 ink frakt, inte tokbilligt men fungerar. Använde en kupong som gav 8%. Dock verkar dom vara slut i lager igen.
Köpte en sån fodral Den är jättebra o är nöjd med den !! kostade runt 120kr med frakt från Ebay. Se gärna länken nedan: http://www.ebay.com/itm/380642025263?var=650095091091&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Fick mitt Sony orginalfodral för en vecka sedan, tyvärr är det redan trasigt. Ena plastbiten som håller i plattan sprack!
Jag tycker det är ett riktigt bra fodral. Det känns stabilt och fungerar bra som stöd, oavsett vinkel på plattan. För appar som kräver stående bild är den kanske inte helt optimal...
Jag köpte; http://www.amazon.co.uk/dp/B00CI9GI7A/?tag=swedroid-21 Runt en hundring+frakt, mycket värt. Vet inte om det är riktigt skinn, men känns så och luktar skinn. +Av/på funktion i locket +Stadigt som fan +Det går att trycka ned plattan i bordsladdaren genom att bara öppna fodralet, behöver inte ta ut plattan. +Står stadigt -Väger en hel del -Lite trångt vid volym knappen samt av/på knappen(fast den använder man ju inte då den funktionen sitter i locket)
Precis en sån jag letar efter (fast egentligen blå ) Hur mkt blev frakten? Läste att vissa så låg ena örat så pass så att Power eller ljud trycktes in. Men du klarade dej från det? Tack för tipset
Frakten är nog olika om det är amazon eller nån annan du köper ifrån. Tror inte att det finns blå då det verkar vara riktigt läder. "Örat" sitter precis mellan ljud upp och powerknappen, tight som satan, men trycker inte in nån av dem!
Prova marknadstricket - elda lite på den. Plast smälter, skinn klarar sig helskinn(!)at. Skickat från min SGP321 via Tapatalk 2
Jag köpte också en sån Mulbess från Amazon UK. Frakten var tre pund. Så sjukt billigt, fodral och frakt. Någon som har ett bra tips på minneskort? Min platta är för övrigt på service sedan en vecka. Surt!
Jag köpte SanDisk ultra 64gb från Webbhallen. Funkar bra men hittar inget sätt att lagra appar eller Spotify offline på minneskortet.