Från Webhallen. Inga problem med telefonen men med datorer så blir det för mycket. Det dåliga är att Apples 22w versioner inte har några problem med att kontinuerligt leverera ström. Irriterande att den inte bara går ned i watt, utan stänger av, vilket får ljusstyrkan gå upp och ned på datorn och laddljudet att pinga i tid och otid.
Hej! Fick hem mitt s22 idag. Blev lite fundersam på laddarsladden - den har samma kontakt i båda ändarna. Ska det vara så?
Fick hem ett Pitaka MagEZ 2 till min S22 idag. Fint skal men tråkigt nog fungerar det inte med mina trådlösa laddare.
Använder skal och skärmskydd från Spigen. Spigen Liquid Air samt Spigen Glas.tR EZ Fit. Nöjd med skalet men att låsa upp med fingeravtryck fungerar sporadiskt trots ändrad känslighet samt ett flertal inlagda fingeravtryck på samma finger…..
Det bygger inte jättemycket. Tjockare skal hade jag inte velat ha. Känns som det skyddar en del men framför allt så lär inte telefonen glida ur näven! Ska dock försöka sälja skalet och en laddare då jag enbart kommer köra med jobbtelefon…
Aldrig haft Samsung förut. Beställde en S22 idag. Kommer från en P 30 Pro. Kommer jag bli nöjd? Lite skämtsamt kanske, men ändå. Vad har ni för vettiga förslag på tåliga skal? Har kört Ringke tidigare. Vill ha något som skyddar ordentligt.
Jag kör ska från Imak men ska du ha tuffare skal så kan du köra Ringke, det finns en uppsjö av skal så det är bara att välja utifrån smak.
Tack för svar. För att ha något att börja med köpte jag ett enklare Otterbox-skal. Dock inte nöjd med utseendet. Det är liksom “matt genomskinligt “ på kanterna. Hade hellre sett att det var svart.
Finna det ingen skärmskydd som täcker hela skärmen? Fick hem nillkin men den täcker ju inte hela, några mm saknas från sidan...
https://www.amazon.se/Spigen-Skärms...Spigen+glas+Samsung+s22&qid=1657785894&sr=8-5 Täcker så gott som hela skärmen
Fick hem skärmskyddet (amFilm) här om dagen som monterades idag. Fingeravtryck knappt 50% funktion. Registrerade om fingeravtrycket och blev något bättre men tar fortfarande inte i närheten så bra som utan skydd så sliter av skiten nu. Rekommenderas inte. Kör annars Nudient skal till alla mina mobiler. Billigt. Bra passform. Tunna och sköna att hålla i.
köpte detta och funkar perfekt! ESR Screen Protector Samsung Galaxy S22 Full-Coverage Screen Protector Samsung Galaxy S22 Full-Coverage 3-Pack (techhuset.se)