Beställde min Htc Desire den 17 Mars med förlängning av mitt
tele2 abonemnag , dagen därpå fick jag ett sms att mitt paket var framme på utlämningsplatsen. Lite smått förvånad då Desire inte skulle vara släppt än knallade jag ner till utlämningen och hämtade ut mitt paket, kom hem och pakade upp en SE Vivaz ^^ . tog kontakt med återförsäljaren och de sa att det blivit ett enormt misstag och bad mej skicka in telefonen igen vilket jag gjorde. Satt sen och väntade på att min desire skulle komma och på releas dagarna fick jag inget paket så jag fick slänga iväg ett mail till och fick svaret att de glömt bort att ändra min betsällning men att så fort de skulle få in telefonen igen så skulle jag få mitt exemplar. Veckorna gick och min
tele2 räkning kom med inträdes och upplägnings avgifter plus den förhöjda månads avgiften. Lite små förbannad tog jag åter kontakt med återförsäljaren och menade på att det är riktigt dåligt att jag ska behöva betala för något jag inte fått och inte kan använda. fick då svaret att de glömt ändra med
tele2 Men att nu hade de min telefon och den skulle skickas. Fick paketet dagen efter, packade upp och där låg den förbannade jävla SE Vivazen igen :/ .
Skickade tillbaka och frågade vad de höll på med och de svara med att de klantat till sej igen och nu vart alla Desire slut och att jag skulle vänta tills den 11/5 som nu är ändrat till 25/5.
som liten kompensation kommer jag att få behålla 18mån abonemanget med 150 i förhöjd månadsavgift istället för det jag egentligen skulle ha 24mån 200:-
Känns som att jag aldrig kommer få den här telefonen, återförsäljaren har sagt att jag kan få välja vilken telefon jag vill från deras sortiment
men vill inte ha någon iphone eller x10 vill ju ha denna jäkla Desire ^^ hade kunnat tänka mej en None också men den säljer de inte.
Click to expand...