Tillgänglighet Samsung Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy S' startad av CaptainC, 9 jun 2010.

1. Rongden

Rongden Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Man tycker ju det! Pratade med 3 idag och de sa att de skulle få in SGS nästa vecka, dock visste de inte vilken dag och när du skulle kunna skicka iväg dem.. :E har ju väntat i snart 4 veckor på min mobil från 3 nu, börjar bli småless. Enda anledningen att jag beställde där var pga att de hade ett lägre pris än andra butiker..

2. aka_the_barf

aka_the_barf Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

får hoppas man får den nästa vecka då, orkar inte sitta på ifönen med comviq kontot utan surf. ifönen är helt värdelös utan surf, den räcker i flera dagar nu utan laddning för jag enbart ringer och smsar...

3. omEn

omEn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Motorola/Google Nexus 6

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Motorola/Google Nexus 6
    Info:
    Nova Launcher
    Platta:
    Microsoft Surface Pro 2
    Övrigt:
    LG G Watch R
    Köpte min idag på Mediamarkt i Kungenskurva (STHLM). Dom hade en del hemma. Lyckades pruta 400kr på priset dessutom :D (Dom var lite väl dyra så jag drog upp Prisjakt på min iPhone och då sänkte dom priset.)

4. aka_the_barf

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

det är hardcore att pruta i sverige men definitivt nått man bör börja testa!

5. Rojje

Rojje Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Jag klagade hos Tre's kundombudsman då den information jag fick var felaktig flera gånger, se tidigare inlägg om Tre. Min kompensation blev 0:- i första månadsavgift istället för 699:-.

6. aka_the_barf

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

hmm få se om jag får min mobil av 3 i veckan nu då...

7. uppsalapojk

uppsalapojk Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hehe... det sa jag för tre veckor sen och än har den inte dykt upp. Med en stor portion tur så håller Tre vad de lovar den här gången.

8. aka_the_barf

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

hmm ja det där låter ju inte så bra...

9. palantiri

palantiri Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

beställde en sgs från tre förra veckan också, illa att man såg den här tråden så sent

10. Amedi21

Amedi21 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    145
    Telefon:
    Oneplus 7t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 7t
    Jag extrajobbar på onoff och där har vi den i lager i flera butiker. Inga problem.

11. uppsalapojk

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Den ser ut att vara bra mycket dyrare hos OnOff, men såhär i efterhand kanske det vore värt det i alla fall.

12. DeLux

DeLux Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag beställde en SGS förra torsdagen från Elgigantens webshop. Enligt hemsidan fanns den på lager. När jag kollade dagen efter var den slut. Efter några samtal till supporten fick jag reda på att min order inte hade blivit skickad innan de tog slut.

Enligt supporten skulle de få in fler telefoner 23/9 och då skulle de skicka iväg min. Hoppas att detta stämmer.

13. poipoi

poipoi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag tycker de är skönt å se att folk fortfarande köper sgsen trots allt gnäll som de faktist är på den :)

14. aka_the_barf

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

är ju inte så att alla har problem med den och såna här forum är ju främst till för dom med problem, dessutom så sitter inte 100% av alla galaxy användare här då skulle det vara riktigt illa...

15. Giisen

Giisen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Köpte min på Expert igår, dom har lägsta prisgaranti, så priset kan ju variera beroende på vart man bor. Min kostade 5490 med pris mot Netonnet samt Media Markt.

Loving it so far! :teeth:

16. poipoi

poipoi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Nej nej precis :) De jag menade va att de är bra att folk inte blir avskräckta :P De sitter trots allt folk och läser vad som sägs om mobiler innan dom köper ..

17. alhal

alhal Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Köpte min 2:a sgs på blocket igår. Obruten förpackning med plombering kvar.

4lök. Övergav min gamla sgs pga att jag lessna på allt lagg, frys m.m. men 4K för en flång ny telefon gick inte att motstå, nu är man tbx till väntan, 23:e hoppas man på ju...

Den levererades för övrigt med JM1

18. uppsalapojk

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Lägsta prisgaranti? Betyder det att man får köpa den där för 4999 kr eftersom t.ex. Tre säljer för det priset, eller är det som vanligt: "inte samma produkt", eftersom Tre endast säljer den med abonemang eller kontantort?

19. Giisen

Giisen Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag trodde det gick, men eftersom den är låst hos tre så anses det vara en annan modell. Just den låsta modellen hade dom inte inne, så därför kunde man inte köpa den för 4995, den måste dessutom finnas i lager på det andra stället (hos Tre).

Så tyvärr fick jag betala 5490 kr, tror dock att man har 30 dagar på sig att hitta ett billigare pris och kan då använda prisgarantin i efterhand. Lovar dock inte att det är så.

20. Amedi21

Amedi21 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    145
    Telefon:
    Oneplus 7t

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 7t
    Onoff har också lägstaprisgaranti. Kravet är att en fysisk butik ska ha varan i lager (och att det går att verifiera) inom en fem mils radie, och att det är exakt samma produkt.

En del produkter levereras i olika färger eller är importerade från olika håll, då gäller oftast inte prisgarantin. Ett annat vanligt missförstånd är när prisgarantin inte gäller systemkameror som till synes verkar vara av samma modell. Ibland levererar Nikon systemkameror med VR (vibrationsreducering) i objektiven till onoff och expert, men inte elgiganten och andra butikskedjor, varför LPG:n gäller mot expert men inte elgiganten.