Aldrig fattat det där med kistor, ibland står det att det finns fulla kistor ibland någon som behöver hjälp men vad är det och hur hjälper man till? Sent from my GT-I9100
Äh, kollar in hos alla mina lite då och då haha.. har också runt 50 ^^ tack för uppställningen! Ang. kistorna, när du tittar in hos någon och det bruna paketet hoppar lite, tryck på det och ta en plats. När alla platser är fulla kan den personen klicka på sin lotteribyggnad och öppna kistan
Men för att man ska kolla alla vänner då, så måste man ha riktigt tråkigt! xD Du får också en reward när du öppnar en kista åt någon!
Är det möjligtvis någon som kan hjälpa mig med tasken "Will of Iron"? Iron wheel köttar och dödar Mages och Priests oerhört lätt. Observera att Iron Wheelsen kommer i stort sett åt hela din armé i sina attacker, oavsett position. Så en priest som står långtbak dör relativt snabbt.
Varför du inte kan attackera någon kan bero på att du inte byggt ett fängelse ännu? Det måste man ha. Varför du itne kan strida i task vet jag inte :/ Antar att du har trupper`?
Har trupper och har fängelse. Kommer upp så jag kan placera ut mina trupper men så fort jag trycker "ok" så går spelet ut till min by igen utan att göra något. Kommer ingen tid på fängelset och på tasks ska man ju se striden.
Det borde finnas en svartlista för sviniga personer som enbart stjäl , skickar trupper, sen avslutar frienship, så man inte kan/hinner kriga tillbaks :/
inte råkat ut för detta men det är ju sjukt endå att det funkar så. Borde vara så att man ska kunna söka efter namn i fängelset också. Eller i alla fall att alla som attackerat en ska gå att attackera tillbaka på med eller utan friendship
Om jag inte tänker helt fel så kan man ju checka personers Empires genom meddelande-loggen där du ser vem som attackerat dig. Är som sagt inte 100 på detta.