Jag har moddat lite av System Info Widget. Jag har fixat det jag behöver, nämligen Batteri, Bluetooth och Wi-Fi. Är det någon som är intresserad, för annars stannar jag där.
Skulle du kunna lägga upp ikonerna i en .zip fil? Jag kan inte öppna .rar filer i min dator och det går häller inte att ladda ner det direkt till mobilen. Håller på och trixar lite med ikoner på mobilen just nu och jag skulle gärna vilja ha din ikoner
Är dom i samma stil som dina ikoner så är jag intresserad?! Jag använder själv flygplan-bluetoth-wifi-tyst
Hmm... Måste ha en gammal version, för jag har inget flygplansläge här. EDIT: Fixat senare version nu.
Dom ikonerna jag använder finns i beautiful widget, den med klockan och vädret så jag vet inte, dom ställdes in på dessa val beroende på vilken ikon jag valde?!
Har fixat det nu, men mitt signeringsverktyg har slutat fungera Kan någon rekommendera något? Använde Auto-signer innan.
Nu har jag Tobby-ikoner på min Desire Z Hoppas att det går bra att jag requestar lite ikoner. Skype Google Skymaps Hamster Climb Skies of Glory JetCarStunts Ninjump Need For Speed Shift Dungeon Defenders Hero of Sparta Gun Bros Gt Racing Motor Academy Crazy Snowboard Raging Thunder 2 Shrek Kart Edit : Lägger till lite fler här om jag kommer på några mer Google Goggles Detta är alla som jag behöver. Det är ingen direkt kris om du inte gör alla, men några stycken av dom
Det är en procedur som på något sett märker APK-filen, vilket gör att man kan installera den på telefonen. Vet inte mycket mer. Patric: Finns Jet Car Stunts till Android?!
En ikon till FML [http://www.appbrain.com/app/fml-read-only/com.tviehegmike.fml] hade smakat riktigt bra