Hade en batteri-ikon färdig som jag gjort till en widget jag moddar. Slajk: Kan du hjälpa mig igen med signeringen? Mitt program har slutat fungera. Något tips? Hittar såna man kör i mobilen på appbrain, men de finns inte på market.
Om du har lust Tobby så skulle jag behöva en ikon till Droid Streamer Hur den ser ut kan du se på sidan innan med mitt inlägg o bild på skärmen (gubben är grön)
Finns redan. Gjorde för ett bra tag sen en ikon till Android Video. Denna slogs sedan ihop med Droid Streamer, så jag använder samma ikon. Här är den. Back to schoolwork.
Tänkte att det kunde vara kul att se vilken ikon ni tycker jag lyckats bäst med. Behöver inte vara en ni själv använder så klart. Se alla ikoner här.
Jag spelar ju inte detta spel, men tror jag gillar dom med bilarna bäst, men svårt att välja bara enstaka ikoner
Angry Birds, Doodle Jump eller Gun Bros. Alla dom var grymt snygga Skickat från min Desire Z med Tapatalk PRO
Är ledsen att jag inte fick ut System Info Widget, men om någon hittar en lösning för signering så har jag kvar filerna.