Totalt meningslös, fantastiskt nördig tråd.

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av larreva, 24 nov 2010.

1. Donadoni

Donadoni Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    217
    Operatör:
    halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Nördig tråd är det, men jag har tänkt liknande i många situationer. Denna lur är fan underbar. Enda jag irriterade mig på var internetminnet(vilket iofs är en stor grej) men efter root och leedroid så var inte det några problem längre. Kommer nog använda den här tills knapparna ramlar av.

2. yayayay

yayayay Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

En ny produkt om man vill. De kommer knappast tvinga personen att välja en HTC Legend istället.

Fråga till trådskaparen: hur lång batteritid har din mobil i och med allt användande av GPS, Copilot, musik, mail etcetera?

3. larreva

larreva Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur lång batteritid med allt det där igång? Oj. 10 minuter kanske? ;)

Hade självklart laddare i hela tiden.

4. Dee_Jay

Dee_Jay Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Jag såg det snarare som en STOR fördel att hon fick den reparerad och inte utbytt. För hade dom bytt ut den så hade hon ju fått en pissig LCD-skärm istället för AMOLED ;)

5. io53

io53 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    58

MINA ENHETER

Oh no, gå inte dit! AMOLED är bättre för bilder, SLCD är bättre för allt annat. Så vilken vinner? :P

6. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

+1 Det är en meningslös diskussion. Båda har för och nackdelar. Ungefär som Mac vs. Windows vs. Linux, Guds existens vara eller Android vs. iOS (nu blir jag säkert halshuggen) :P Jag vet vad jag skulle välja i alla dessa frågor (utom kanske huruvida gud finns eller inte)... men det finns massor av folk som har en given åsikt och mer än gärna "delar med sig"...

7. Madeli

Madeli Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    722

MINA ENHETER

Gör nu inte denna positiva tråd till någon diskussion för och emot... finns tillräckligt med trådar om det! :)

8. Dee_Jay

Dee_Jay Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

LOL, sorry! Visste inte att det var ett känsligt ämne :D Utgick enbart från mina egna synpunkter.

Jag kan dock meddela att flickvännens telefon inte har startat om sig en enda gång sedan hon hämtade ut den i fredags (från att tidigare ha startat om uppemot 10-12 ggr om dagen som sagt). Så hon är om möjligt ännu nöjdare med sin telefon nu! :D

Blir lite avundsjuk på första inlägget dock, där han spelar musik från mobilen till bilstereon. Har drömt om att göra det ända sedan innan jag köpte min HTC Hero förra sommaren. Tyvärr hindras det av en stor, fet originalstereo i Volvon. Drömmen vore såklart en stereo med Bluetooth för ändamålet :P

9. Wolfy

Wolfy Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109

MINA ENHETER

Surt, ibland är original i bilarna bra, men ibland är det surt.
    Antar att du inte har varken line-in eller bluetooth... surt..

10. Raffeboy

Raffeboy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Går väl med en FM sändare i alla fall va?? Nämligen funderat på att köpa en sådan själv och köra spotify genom bilen stereo. Gillar inte hörlurar...