Har varit sjuk ett bra tag, börjar kännas bättre nu. Jag klarar mig inte utan träningen, börjar fan bli tokig om jag inte blir frisk snart [emoji46]
Sovit dåligt sista veckan annars så. Är på 96 kg nu, har planerat att gå upp till 105 i vinter sen ner till 95 igen runt april. Haha same. Hur sjuk är du?
Varierar från dag till dag, har ingen feber osv. Men rejält förkyld och ont i halsen. Att gå i skolan är den ansträngingen som jag klarar av atm, vara ute och åka rullskidor, löpa och gyma, är inte ens att tänka på. . .[emoji25]
Kul, hittade precis tråden. Jo här gymmas det en hel del Har deffat ner mig några kilo nu senaste månaden. Jobbigt med den där förbannade kosten. Men nu ska jag få lite hjälp i 16 veckor framöver, ska bli spännande
Hahaha nä mest fett [emoji31] måste bränna och bygga... Hade 2012 mig sett mig nu hade jag skrattat åt mig själv
Måndag & Torsdag Bröst Rygg Tisdag & Fredag Axlar Armar Underarmar Mage Onsdag & Lördag Lår Vader Nedre rygg Käkar minst 6000kcal om dagen, runt 300g protein. Att upprepa sig är nyckeln till framgång inom kroppsbyggning. Fistränar man när man har lust och äter rätt när man har lust kommer man absolut ingenstans.
Vad gör jag om jag inte orkar köra mer än 2 övningar per muskel? Minska vikten är ju inget bra alternativ. Hade gärna velat köra 3 övningar per muskel. Vad kör du själv?