Dubbla pass alltså... Jag skulle egentligen på gymmet men passerkortet strejkade, nästan så jag gick upp till lägenheten och la mig i soffan [emoji13]
Blev 5km löpning direkt efter jobbet i dag! Men det var sjukt varmt ute skogen så det jävligt tungt. Hade nog varit bättre att springa nu på kvällen istället. Sent from my Nexus 5X
Så efter en vecka paus pga ont i halsen och den enorma värmen mitt under lunchtid sprang jag bara några 7-8 km pass, fick ner tiden till 4:45m/km men vet inte om jag kan hålla tempon vid längre distanser. Dessutom kämpar jag med mina nya ASICS, blir inte riktig varmt i dem. Borde köpt några med tjockare sula.
Ja man är inte riktigt van vid värmen än märker jag och i skogen är det ännu jobbigare att springa när det är varmt. Sprang igår och det gick lite lättare än i tisdags iaf. Sent from my Nexus 5X
Fick nyss en rabattkod från Gymgrossisten. 100kr vid köp över 400kr. Kommer ej nyttja den så den som hojtar först får den om någon vill ha den det vill säga. Sent from my Mate 8
Är själv 185 och förmodligen runt 87kg, måste verkligen få ner några kg annars blir det inga topptider.
@220volt det är vinden som ger honom bra tider, det är så när man är tung som ett asplöv I'm a leaf in the wind...