Så är det! Haft lite ont i benen senaste dagarna och vill inte riskera något genom att springa långa distanser just nu.
Jag ska ta det jävligt lugnt under helgen, sprang nästa hela veckan, alt från 7-12 km distanser, nu för kroppen vila ut sig. Sent from my iPhone 6S Plus
Hahaha! Därför gör man det på morgonen istället När jag sprang imorde var det ca 18 grader och mulet, dock ganska äcklig luft. Men visst mår man fint efteråt? Nu kommer eftersvettningen hehe.
Hoppas det inte är tygsoffa Jag tycker det går bra att springa när det är varmt så länge man springer och får fartviden på sig, värre efteråt
Pain is gain. Undvikar att springa såna varma dagar, sprang igår stället, väldigt skönt jämfört med idag.
Vad jag stör mig på muskulösa/vältränade människor på gymmet som tränar i linnen som ser ut som de har lindat in sig i tråd. Eller de som går all-in och tränar med helt bar överkropp. Ser verkligen ner på såna människor. Tror de att folk tittar på dem och tycker de är fina eller? Så jävla töntigt. Fjantar är vad de är.
Det en av anledningarna varför jag inte går så oftast till gymmet. Älskar därför löpning och allt runt om triathlon, finns bara du, din bana och smärta
Tack och lov är det ju mer undantag än regel. Men de som gör det stör jag mig på rätt friskt. Det är också de som tittar mest på sina muskler medans de tränar. Sent from my Mi Max
Hade Det hade varit roligt om hade tagit bort alla spegel från därifrån Känner 2 som kan stå en timme framför spegeln efter varje pass