Borde väl ha en vilodag egentligen men vill man inte så vill man inte. Helg dessutom [emoji2] Sent from my Mi Max
Dom flesta som tränar på gym vill bokstavligen skulptera sin kropp, de vill framhäva vissa muskler och få en viss form på sin kropp. Är det då konstigt att de gillar att se på sig själv i spegeln eller för den delen visa upp det som åstadkommit genom alla timmar på gymmet de spenderat?
Man behöver inte prompt visa upp det på gymmet tycker jag det känns bara larvigt. Men det kanske bara är jag.
Håller med dig. Sen har jag sett vissa som tar på sig "finkepsen" när dom ska gymma, bara för att se stiliga ut på gymmet.
Nej jag förstår att det inte är kul för alla, jag försöker bara ge dig en inblick i hur de tänker [emoji4] De flesta människor gillar att visa upp de man åstadkommit och få beröm för det, gäller gymbiffar oxå hehe
Sant. Det är ju oftast de väldigt vältränade som gör det. Vore fett kul att se nån med värsta kaggen att göra det [emoji23] Sent from my Mi Max
Ibland kan jag köra cykel eller crosstrainer som uppvärmning i ca 10 minuter. Förut brukade jag alltid avsluta varje pass med 20 min cykel men det har jag slutat med och kör det när jag kommer hem från jobbet
Körde en halvtimme crosstrainer imorse [emoji4] uppe i bra flow nu, kört varje dag sedan lördags utom i måndags