Fler än jag som har svårt att ta en vilodag trots att jag känner att jag behöver det? Blir väldigt rastlös om jag inte får iaf en timmes motion per dag :/
Ja. Gått 14 dagar utan vila. I förrgår sa kroppen ifrån. Rejält. Vilodag idag också. Sent from my MI MAX
Japp det är samma för mig men jag lägger in vila på söndag och måndag nuförtiden, resultaten blir bättre faktiskt.
Vet hur det är när kroppen inte orkar mer och man inte kan tänka en klar tanke :/ Jag vet att jag presterar mycket bättre när jag vilar ett par gånger i veckan. Träningen blir mycket roligare också. Har ändå svårt att låta bli. Får försöka skärpa mig
Var på gymmet kl 05:00 imorse, kan inte sova längre så då kan jag lika gärna åka och träna. Körde bröst och fick rikigt bra kontakt på passet så det blir nog skön värk ikväll Har även hunnit med 20min på cykel hemma och nu blir det tippen med en massa skräp. Lånade farsans släpkärra och den var lastad full med Haki-ställning så bara att lasta av det blev ett pass för sig.ä bara de.
Kör folket med något kosttillskott...? Fundera på att köpa ett sådant färdigt paket god gymgrossisten. Tog kosttillskott en gång i tiden för en herrans massa år sedan vet dock inte hur mycket det gav.